11. 6. 2016

Diary 11.6. 2016

Čáo
Je to skoro měsíc co nebyl článek a za tu dobu se toho stalo opravdu dost :) Co se blogu týče není vůbec podle mých představ.. žádné nákupy, žádné wishlisty, nic  co bývalo pro blog typické... celý rok 2016 je pro tento blog velký úpadek a já chci poděkovat těm, kteří i přesto nadále blog navštěvují :). Nebudu slibovat, že se to zlepší, ale je možné že ano, protože v úterý mám poslední zkoušku - test a pokud mi vyjde mohla bych mít klid a víc času.


Teď ale k těm předešlým dnům o kterých jsem nepsala :). Poslední dny (nebo i týdny) v Litomyšli byly parádní, hezké počasí, pořád jsme s holkama ze třídy i z koleje něco podnikaly a prostě to bylo fajn a dost to uteklo :) Jeden den jsme například v pyžamech a županech vyrazili na večerní tour autem po Litomyšli, bylo to bláznivý a prostě top, na památku  máme fotku z náměstí od německého turisty :D
Často  jsem trávila odpoledne u kámošek ze třídy na bytě a bylo to jak už jsem psala super :)
Taky jsem měla narozky a svátek, dostala jsem spoustu super dárečků a měla jsem oslavu s mýma nejlepšíma kamarádama, která byla děsně fajn <3


I o nich jsem dostala dárečky, které mě hrozně potěšily :*

No a teď ke zkouškám :) Jak asi víte mám zkouškové období, jako první jsem šla na logopedii, mám dvojku, měla jsem docela blbou otázku, ale co už ...:) dvojka je dobrá ne? Pak jsem měla etopedii z té mám jedničku, metodiku matematických představ - také jednička, surdopedie- test - zatím známku nevím, ale podle mě dopadne dobře a mohla by to snad být i ta jednička, uvidíme :). No a předemnou je stále nejhorší test a to z dějin výtvarného umění a mám fakt strach že to napoprvé nedám, no uvidíme... zatím jsem se moc neučila a prostě nevím, kde začít...:(. 

Celý tento týden jsem měla praxi ve školce - měla jsem jí i týden v květnu, mezitím byla týden škola, pak zkoušky a teď druhý týden praxe. Co vám budu povídat bylo to jako vždy parádní ...:). Kor tahle třída dětí byla skvělá, strašně jsem si je oblíbila a i oni mě, plánují jak mě navštíví a že se budeme v létě scházet na hřišti :D Poslední den se se mnou rozloučily velikým hromadným obětím a daly mi i dárečky, třeba čtyřlístek a kamínek s květinkou, papírovou lodičku, korále atd.<3 Jsou to zlatíčka, je fajn, že jsme z jedné vesnice a budu je snad občas potkávat (chodím i na akce školky naposledy to byla dětská pouť a půjdu i na kácení máje, kde budou nějaké aktivity pro děti, tak je tam některé potkám :) ).A paní učitelka mi řekla že jsem byla super, že by mě brala jako kolegyni, což vás prostě dostane a hrozně potěší u srdce <3



No a protože už jsem se z koleje odstěhovala, ale ještě musím na ten test, tak mi kámoška ze třídy dala klíče od bytu a zítra tam pojedu ona a druhá kámoška přijedou v pondělí a pak ještě další, no a po tom testu máme akci, takže nakonec nás tam bude asi 8 holek ze třídy a uděláme si závěrečnou akci na bytě a přespíme tam :D, těším se, ale obávám se testu no :D. 
Hned po návratu nastupuji na brigádu jako minulá rok - prodej kopečkové zmrzliny, minulý rok  jsem tedy zároveň obsluhovala v restauraci, ale letos to vypadá jen na zmrzku protože restaurace momentálně nefunguje.
Normálně se na to i těším, děti ze školky slíbily (včetně paní učitelky), že na konci školního roku za mnou přijdou a celkově mě prodej zmrzky baví :D :)




3 komentáře:

  1. este drzim palce na tej poslednej skuske :)
    praca s detmi podla tvojho rozpravania musi byt fakt super. je pekne citat, ze ta to bavi a ake mas zazitky a tak.

    OdpovědětVymazat
  2. ~Čaué~
    Pyžamová tour, páni, to jsem neslyšela. Jenom pyžamovou párty :D
    Jo, konec května :D Babička také měla svátek a narozeniny :D
    Dvojka je dost dobrá :)
    Jak víš, já měla praxe ve družině. Bylo to super. A po dvou týdnech jsem se za nimi byla včera podívat, když jsem přijela ze školy, protože jsem přijela dřív, ale moc jich tam už nebylo :(
    Jo a ptala ses mě u mě na brigádu. Budu roznášet poštu :D
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bláznivim si užij, pak přijde rodina, povinnost atd...a už žádné kravinky :-D krásné dárečky jsi dostala, ty by potěšily i mně.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat