16. 6. 2016

Diary 16.6.2016

Ahooj,
tak jsem tu zase s deníčkem :) tentokrát naštěstí po kratší době :) 

V neděli večer jsem jela do Litomyšle, protože jsem ukončila pobyt na intru (koleji nebo jak tomu chcete říkat :D), tak jsem šla na byt mých kamarádek a zároveň spolužaček (Andy mi předem dala klíče), holky přijely až v pondělí navečer - Andy a Lea - ty tam bydlí a Verča, která bydlí tam, kde já a taky ukončila pobyt :). Holky jsou teď na bytě dvě, protože tři holky co tam byly už byly v posledním ročníku a měli absolutorium a kočí dřív než my :), takže do volnýho pokoje jsem šla já a Verča. Učily jsme se na test, i když jsme tomu učení moc nedaly. V úterý ráno jsme šli na test a jako byl vážně těžký, bohužel nevím jak jsem dopadla,ale mám strach... doufám, že dostanu dostatečný počet bodů. Nejvíc mě štve, že někomu to opravila hned a třeba já to nevím do teď...

Z testu ze surdopedie mám nakonec dvojku, jednička mi utekla o 1,5 bodu, v testu nemám žádnou chybu, ale učitelka mi řekla, že někdo se rozepsal víc tak proto mám dvojku, tak trochu mě to štve, ale pořád je to dvojka což je v pohodě :)

V úterý jsme tedy měli ten test a pak jsme šli posedět na drink (nealko), a pak jsme šli nakoupit pití a občerstvení na večer, protože jsme na bytě měli závěrečnou akci :)
Na té akci nás mělo být 8 ale Denča měla druhý den brigádu a Ivet nebylo dobře. Nakonec jsme tedy byly ve složení já, Andy, Lea, Verča, druhá Andy a Šárka. Bylo to fajn udělali jsme si jednohubky a nakoupily pití a povídaly si fakt o všem a prostě to bylo super- ostatně jako vždy :). Jsem zvědavá jestli se o prázdninách sejdem , v plném počtu určitě ne, ale třeba za Verčou bych mohla jet do ZOO ve Dvoře Králové- její taťka tam pracuje a ona tam má každý rok brigádu, tak by nás tam protáhla zadarmo :). A nebo možná s Andy ta má zase kluka ze stejnýho města jako je můj kluk a je to 7km od vesnice kde bydlím :) No a nebo se nesejdem protože každá toho máme na léto dost nemluvě o tom že všechny máme prázdninovou praxi na táboře a každá v jiný termín.


Včera bývalá spolužačka ze střední psala na naší stránku jestli neuděláme slučák, myslím, že by to bylo fajn a jsem určitě pro, je fakt že s holkama s kterýma jsem se bavila nejvíc v kontaktu jsme, ale né tak často a tohle by byla další možnost se potkat a i s jinýma lidma ze třídy :)

No a dnes jdu na brigádu, měla jsem jít až dopoledne, ale jdu až v 13h, takže se uvidí jak to bude vypadat. Vzhledem k tomu, že je hospoda dlouho zavřená a většina lidí neví, že se dnes otevře na zmrzlinu tak nevím, musíme dát nějakou ceduli nebo něco :)

A to je asi vše, držte mi palce ať test dopadne dobře. Mám smíšený pocity na jednu stranu se chci radovat, že už mám prázdniny, ale na druhou nevím, jak jsem dopadla... :(

Tak se mějte krásně a ahoj u dalšího článku :)


2 komentáře:

  1. ~Čaué~
    Krásný design. Asi nejhezčí co si tu kdy měla :)
    Přeji ti, aby ti ten test dopadl dobře :)
    Tak to je jinak ale fajn, že ses měla fajn :)
    V ZOO jsem už dlouho nebyla :)
    Já jsem zvědavá, jak to bude s naši slučaky a to ne jen, co se SŠ týče, ale i ZŠ.
    Tak ať ti vše dobře dopadne, mě ve škole do úterka čeká ještě pár věci. Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za pochvalu dessingu, taky se mi líbí, miluju kopretiny :) Test dobře dopadl děkuju :)

      Vymazat