20. 6. 2016

Hledá se Dory

Krásné pondělí všem ! :)

Včera odpoledne jsme šli s mým klukem Tondou na nový animovaný film Hledá se Dory ( volné pokračován filmu Hledá se Nemo). Film hledá se Nemo vyšel v roce 2003, v té době mi bylo asi 8 let a tenhle animák jsem doslova žrala, byla jsem schopná se na něj dívat každý den, nějak mě né a né omrzet, měla jsem ho nahraný ještě na takové té staré kazetě, které si nejspíš většina z vás ani nepamatuje :D. Musím přiznat, že jsem vůbec neměla tušení, že se chystá nějaké pokračování a zjistila jsem to úplně náhodou na facebooku, odjezd do kina byl taktéž dost spontánní, rozhodli jsme se až ten den :). Díky tomu, že jsem na brigádě skončila dřív jsme stihly 3D versi, což je určitě lepší, ale nečekejte žádné velké efekty...film je ve 3D, ale čekala bych lepší efekty, kor když je to v moři to se úplně vybízí na vyskočení nějakýho chapadla od chobotnice do publika a prostě víc "akce" ve 3D podobě :).


Teď k filmu mě osobně se hrozně moc líbil i přesto, že Dory je braná za "popletu, která vše hned zapomene", vám jí určitě bude líto, samozřejmě její zapomínání je vtipné, ale v některých situacích dojemné. Dory si po roce co žije s Nemem a Marlinem, vzpomene na své rodiče, postupně si začne vybavovat své vzpomínky z dětství a rozhodne se rodiče najít, samozřejmě to nebude tak jednoduché, ale díky vzpomínkách si dokonce vzpomene, kde žila a vydává se na cestu. Marlin a Nemo jsou jí v patách, Dory se několikrát ztratí a Nemo s Marlinem také prožívají různé překážky. Velkým pomocníkem Dory se stane i chobotnice Hank. Dozvíme se, že Dory žila v mořském akváriu v Kalifornii. Při hledání rodičů se setká i se svou kamarádkou z dětství velrybou Nadějí a samce běluhy Baileym. Celý příběh je celkem napínavý a i přesto, že film je určený pro děti mě v mých jednadvaceti letech opravdu bavil.



Nečekejte tedy komedii ve stylu Mimoňů, spíš dobrodružství, trochu dojetí a napětí.
A jak to dopadne ? To vám prozrazovat nebudu :) Ale určitě navštivte kino ať to zjistíte :)

12 komentářů:

  1. Také jsme se s přítelem rozhodovali na co jít do kina, ale nakonec vyhrál horor - V zajetí démonů 2. Ale rozhodně se plánuji na tenhle animáč podívat :)

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já bych na horor nešla, v úvahu by ještě připadala Alenka v říši divů: Za zrcadlem, ale já moc ten první díl neprožívala, takže nebylo o čem přemýšlet :D :)

      Vymazat
  2. ~Čaué~
    Slyšela jsem o tom :)
    To už je Nemo na světě tak dlouho? :O 2003, 8 ti bylo? WOW. Neuvědomila jsem si, že NEMO existuje už tak dlouho.
    My s bratrem hráli i počítačovou hru s Nemem, bylo to super!!
    Kazety si pamatuji, měli jsme na kazetě i krtečka. :D
    Tak kdo viděl Nema, asi trochu ví, co čekat. Rozhodně bych nečekala, že by to bylo něco jako mimoni. Zní to ale lákavě. :D Jen aby za čas nebylo Hledá se Marlin (Klaun Očkatý) :D :D No nic, měj se :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, taky miluju tenhle animák ale na hledá se Dory jsem ještě nebyla a abych se přiznala, tak jsem se o tom filmu dozvěděla teprve nedávno. :D
    viz. komentář u mě na blogu.
    Já nespřáteluju, já si přidám do oblíbených jen ty, které ráda navštěvuji a to jestli si mě tam někdo dá taky je věc toho druhého, každopádně můžeš očekávat, že se u mě v oblíbených vyskytneš, protože se mi tvůj blog líbí :) Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak toho si moc vážím, děkuju ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju Hledá se NEMO! Dory jsem ještě neviděla, není čas zajít do kina, a vlastně na vůbec nic. Ale určitě to bude také super film :). Tvůj blog je moc fajn! :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak to jsem ráda, že to není něco jako mimoni.. ty úplně nesnáším.. moc pěkná recenze.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám mimoně ráda jen mi vadí jak "mluví" ty pazvuky a skřeky... čekala jsem lepší řeč ...:)

      Vymazat
  7. chystala som sa na ten film cez vikend, ale akosi mi to kvoli uceniu sa nevyslo :D ale hrozne som sa nan tesila, tak zrejme aj tak zajdem do kina, aj ked sa medzi detmi, ktore tam budu, asi nebudem citit zrovna najprijemnejsie :D ale nevadi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky jsem měla strach z dětí, ale bylo tam i dost starších lidí ( nemyslím rodiče, ale naše generace :D)

      Vymazat
  8. Když jsem byla malá, taky jsem milovala takovéhle animáky a proto jsem ráda, že je pokračování. Těším se, až si film stáhnu. Může to být skvělá oddechovka. :)

    OdpovědětVymazat