21. 6. 2016

Diary 21.6.2016

Čauky :)
je tu zase deníček, budu v něm navazovat na ten minulý, takže pokud jste ho nečetli možná byste měli :D 

Ten poslední zmiňovaný test dopadl dobře, takže mám za sebou úspěšně druhý ročník, musím říct, že druhák byl pro mě super a začíná mě i mrzet, že to už za rok skončí ..:). 
Ve druháku jsem se hodně skamarádila s holkama ze třídy a taky jsem začala bydlet na Orionce, což je něco mezi intrem, kolejí či ubytovnou. Spadáme pod intr, ale nemáme žádný dozor, vycházky ani pravidla, na starost nás má vychovatelka z intru, který je kousíček od nás, ale na naší budově nikdo jako dozor či vrátná (neříká se jí náhodou kolejbába ? :D) není a my za tou naší vychovatelkou chodíme jen když sami něco potřebujeme. Na orionce můžou být holky až od 18 let a většina z nás jsme z druhého ročníku z různých tříd - ze speciální pedagogiky a předškolní pedagogiky :) Máme tam i jednu prvačku a tento rok pobyt ukončila jedna maturatka z naší školy a čtyři maturantky ze zahradnické školy. Mimo to tam také bydlí rodina - oba rodiče jsou učitelé na zahradnické škole a  mají 15-ti letou dceru, ale protože s nimi byly opravdu velké problémy příští rok už tam  N A Š T Ě S T Í nebudou a zůstane tam pouze paní Horáková, což je také učitelka ze zahradnické školy. Kdo půjde do volných pokojů nevíme ale předpokládáme že hlavně holky z naší pedagogické školy :)
Teď jsem se ale dostala docela jinam než jsem chtěla ale to je jedno, prostě druhák je za mnou a za rok mě čeká absolutorium a psaní absolventské práce ACHJO.
A to mi přijde že jsem nedávno maturovala a psala maturitní práci....



V minulém deníčku jsem také psala, že půjdu na brigádu, už jsem tam párkrát byla ale jen na 3-4 hodiny většinou od 12:30- 16:00. (kdo neví prodávám kopečkovou zmrzlinu).
Také jsem psala že restaurace je kromě zmrzliny mimo provoz, ale má přijít nový nájemce a majitel říkal, že bych teda jako minulý rok mohla brigádničit jako servírka ( zmrzlina je ve stejné místnosti jako restaurace takže bych dělala oboje :) ). Tak se uvidí včera jsem nešla protože hrozně pršelo a nikdo by v takovém počasí asi zmrzlinu nechtěl :D.

Předevčírem neboli v neděli jsem jela s Tondou do kina na Hledá se Dory (více o filmu v minulém článku TADY.
Byli jsme na 3D versi v Cinestaru - koupili jsme si dva popcorny - sladký a šunkovo-sýrový. Oba byly moc dobré :) A na pití sprite v kelímku se supermanem :D
Kino cinestar je v obchodním centru, takže jsme samozřejmě i nakupovali - no dobře nakupovala :D. Věci co jsem si koupila vám nespíš ukážu v dalším článku, protože nákupy nebyly několik měsíců, samozřejmě vám nebudu ukazovat co jsme si za tu dobu koupila protože toho bylo hodně - navíc jsem měla narozeniny a dostala jsem HODNĚ věcí, takže vám ukážu JEN to co jsme si koupila v neděli - není toho moc takže to půjde :).
Pak jsme šli na véču já si dala shusi "chicken maki" a Tonda gyros s hranolkama - on ochutnal ode mě a já od něho takže jsme to měli tak nějak na půl :) ale shusi bylo VÝBORNÝ a příště si ho dám asi taky :)

a taky jsme si v mekáči daly zmrzku mají nové příchutě a my si dali Banánkovou (jsou v ní kousky tyčinek  banánky v čokoládě ) M Ň A M.

No a to je prozatím vše PAPA

Nevíte proč se mi neukazují mé oblíbené blogy? Přidala jsem si nové affs uložila a najednou to v menu není vidět i přesto, že v nastavení to mám...


7 komentářů:

  1. druhy rocnik za tebou (gratulujem!), fakt to hrozne leti. tiez mam pocit, ze som iba nedavno maturovala. aj ked dva roky zas nie su nejak vela. horsie je, ze mam pocit, ze som iba prednedavnom zacala chodit do zakladnej skoly a to uz je teda skoro 15 rokov :D normalne tu cringujem z toho, lebo je to zvlastne.
    tiez sa mi podarilo cez vikend par veci ponakupovat, teda vlastne zacala som zhromazdovat darceky k svojim narodeninam, ktore sa blizia.
    kuracie sushi som teda este nemala, ale uplne milujem lososove, to by som fakt mohla jest snad kazdy den <3

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to gratuluji :-) sushi chci někdy zkusit, ještě jsem ho neměla. V mekáči mi chutná jen ta jejich klasika. Bílá zmrzlina politá čokoládou :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ~Čaué~
    Když se člověk ohlíží zpět, uvědomuje si, jak to rychle uteklo. Já pomalu ukončuji třeťák a uvědomuji si, že nějací profesoři nás ve čtvrťáku mít nebudou a po těch slovech, že jsou to blbci a po těch písemkách, co nás přinutili naspat, mi budou docela i chybět.
    Kolejbába zní docela dobře :D
    Já pořádně nevím, co je to absolutorium,ale vím, že ve škole, kde jsem na intru, což je střední škola, ale i vyšší... tak tu teď nějaké absolutorium je.
    Hádám nějaké závěrečné zkoušky.
    Já shushi nikdy neměla :D
    Netuším, proč ti nejdou uvidět affs... :( To je docela na nic. Snad to brzy půjde :)
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, ano, ráda spřátelím :)

    OdpovědětVymazat
  5. kolejbába :DDDDDDDDD nevím proč ale děsně mě to slovo rozesmálo :D
    a hele, ta brigáda zní docela dobře, i jako ta doba :D
    těším se na ty články co sis koupila.¨
    a sushi, božeee, dala bych si :3

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :-) Promiň, že to není k tématu, ale beru tě do SB:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Aj ja som už rozmýšľala nad brigádou v zmrzlinárni, ale asi by som to tam všetko zjedla :) Super, že test dopadol dobre, teraz ku koncu roku to bolo určite ťažšie, čo sa týka sushi, to veľmi nemusím

    www.frenchstyle.blog.cz

    OdpovědětVymazat