27. 6. 2016

Nákupy Pepco/Gate/New Yorker/DM/Rossman/C&A,...

Aloha 
Tak konečně tu jsem se slibovaným článkem s nákupama. Ukážu vám zde věci, které jsem si koupila v city parku v Jihlavě, kde jsem byla což už víte z deníčkového článku, a aby toho nebylo málo přidala jsem i nějaké věci, které jsem vám tu neukazovala a koupila jsem si je nedávno :)




1.Lacláčové kraťasy
 Lacláčové kraťasy jsem hrozně moc chtěla, tyhle mě padly do oka a perfektně sedly, nejdřív jsme si je nechala odložit, protože jsem nevěděla jestli je za tak vysokou cenu chci, nakonec jsme se pro ně vrátila a nelituju, určitě je unosím, jen mě naštve až je uvidím ve slevě :D

Obchod:GATE
Cena: necelých 700kč











2.Triko se zajímavým výstřihem na zádech

Tohle tričko si kupovaly dvě youtuberky, poprvé jsme ho viděla tuším  u Little B, které nádherně sedlo a oblečené vypadá fakt suprově, na zádech je výstřih stejný jako vepředu ale jsou v něm překřížené šňůrky. Když jsem ho uviděla v obchodě šla jsem si ho vyzkoušet a opravdu je velmi slušivé, hned jsem si ho dala do košíku. Nemluvě o tom, že mám moc ráda květinový potisk na oblečení.   


                           
Obchod: New Yorker
Cena:asi 200Kč





3.Riflové šaty s krajkou 

Tento kousek je už starý pár týdnů, možná i měsíců, ale chtěla jsem vám ho ukázat, protože tyhle šaty fakt miluju, kupovala mi je mamka v LIDLU a nejsem si jistá zda tak ještě budou, jsou ale hrozně super ! :)

Obchod:LIDL
Cena: (?) dárek


4.Mikina
Tuto mikinu jsem si vybrala a koupila přes aplikaci WISH
Obchod: Aplice wish (doporučuji)
Cena: 250 Kč










5.Tílko
Z aplikace wish jsem si ještě objednala toto tílko, bohužel se mi moc nelíbí materiál, připomíná mi takové ty saténové noční košilky nebo pyžama, střihově je hezké - vzadu delší, má kapsičku s koženkovou aplikací. Musím se přiznat, že jsem ho zatím neměla, ten materiál je na mě moc lesklý a takový netypický na nošení ven :)


Obchod: Aplikace wish
Cena: Vím určitě že nestálo víc jak 100 kč, typuju tak 60 kč









6.Mikina


Tuhle mikinu jsem ulovila ve slevě a je suprová, skvělý materiál, není nijak extra teplá, a moc se mi líbí vzhledově. Dokonce mi jí i kamarádky chválily, já musím říct, že jsem si jí hrozně oblíbila.

Obchod: C&A
Cena:150 Kč








7.Pleťové masky


Dnes jsem zaběhla do drogerky a abych neodešla s prázdnou pořídila jsem si tyto pleťové masky.
Obchod: Rossman
Cena: čokoládová 42 kč
Detoxikační 15 Kč











8.Balea sprchový gel


Mám moc ráda Balea sprcháče, hlavně kvůli nízké ceně. Vybrala jsem si melounový, vím, že už byl předminulé léto v limitce, teď má jiné balení ale voní pořád krásně :)
Obchod:DM
Cena 25kč













9.Květináček

Protože jsem k narozeninám dostala kaktus, potřebovala jsem květináček, který by se mi hodil do pokoje (bílý, černý nebo šedý). Sehnala jsem bílý a jsem spokojená:)
Obchod: Pepco
Cena:15 Kč













10.Miska na vonné lístky

K narozeninám jsem také dostala sušené voňavé lístečky, neměla jsem je do čeho dát, tak jsem si koupila tuto misku, která je na ně perfektní.
Obchod: Pepco
Cena: 59Kč







11.Šuflíčky
Když už jsem byla v pepcu, musela jsem si pořídit tyto roztomilé šuflíčky, hodí se mi barevně do pokoje (až na ty červené kraje) a mám v nich drobnosti, které se mi jinak váleli po kosmetickém stolku (gumičky, náušnice apod). Musím se přiznat že původně byli šuflíčky ve složení bílý černý červený, jenže červená se mi tam nelíbila a tak to přítel prostě prohodil s tím, že někomu se zase bude líbit ta červená kombinace ...:D).
Obchod:Pepco
Cena:59 Kč










12. Sklenice na pití
Poslední věc, kterou vám tu ukážu jsem si v podstatě nekoupila, určitě všichni znáte tyto populární sklenice na pití, nejsou nějak extra levné, prodávají se třeba v NANU NANA, možná i v Pepcu atd.. Konkrétně tato co mám já je od firmy Kunín a v obchodech FLOP byla (a možná ještě je) akce že pokud si koupíte určitý počet jogurtů (tuším, že 7) od značky Kunín, dostanete ho k nákupu zdarma. Mamka tam šla a ptala se prodavačky, které přesně jogurty to jsou no a ona jí ukázala jaké, ale řekla, že jí sklenici dá klidně i bez jogurtů, což samozřejmě mamka brala (koupila jogurty jiné :D). Já jsem nadšená těším se až si s ní dám foto na insta :D :D. Dám si tam vodu s jahodami a mátou a bude to prostě hezké na pohled. Teď z něj piji bezinkovou šťávu nebo zelený čas s limetkou a citronem :) Je to blbost, ale já z ní mám radost :)

8 komentářů:

  1. mně se líbí to tílko z wishe, jenom by mě ten materiál asi fakt hodně štval :D
    a ségra má od toho sprcháče sprej a bože, ta vůně!! :33 jak to někomu může vydržet dýl jak den? bych to na sebe cákala pořád :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné věci :-) Hlavně ta bílá mikina :-)

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkné oblečení i ostatní věci :) ta sklenička je teď v létě velmi populární :) aplikaci wish znám, ale ještě jsem si tam nic neobjednávala :) sprchové gely od Balea úplně miluju! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Páni! Všechny kousky jsou moc hezké! Lac. kraťasy bych si taky chtěla pořídit a šaty jsou moje srdovka!
    Do NANU NANA jdu dneska s kamarádkou, tak uvidím, co si přinesu :)
    Hezký článek!

    OdpovědětVymazat
  5. šuflíčky jsou teda parádní.. :) a ta sklenka se mi taky hodně líbí.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. tie kratasy su super, tiez rozmyslam, ze by som si nejake podobne na leto poriadila. teraz mam pocit, ze je to celkom in.
    na ten sprchac mam zalusk, ked mi dojde ten, co prave pouzivam, uz som ho aj vonala a vonia velmi dobre. vlastne ako asi kazdy sprchac od Balea :D
    kaktus je mily, tiez mi bol nejaky slubeny, ale zatial to akosi stagnuje. aj ked ako tak rozmyslam, nie som si zrovna ista, ci by som sa on vedela naozaj postarat, kedze kvety, ktore som doteraz mala, mi vzdy do roka vymreli :( :D
    tieto pohare su tusim teraz skoro vsade a celkom dlho sa mi nepacili, ale uz prichadzam do fazy, kedy by som u seba doma jeden mozno aj zniesla.
    pekne veci! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé věci! :) Moc se mi líbí to květované triko :)
    Tu poslední sklenici mám taky, je skvělá :3

    OdpovědětVymazat
  8. To se mi moc líbí :)
    Co se týče oblečení:)
    Lacláče, kšandy.. nebo tak něco... to se mi líbí, ale měla jsem jen jako malá a možná jsem je ani pořádně nenosila.
    Co e týče té skleničky.. vyrobila jsem si svou :DD

    OdpovědětVymazat