26. 8. 2016

Back to school HAUL / Nákup věcí do školy

Alohaa ! 

 Prázdniny nám pomalu, ale jistě končí a blíží se škola - teda aspoň těm, kteří školu stále navštěvují. Já budu nastupovat do 3. ročníku Vyšší odborné školy  pedagogické, je to i zároveň poslední ročník této školy a možná i vůbec mého vzdělávání ( nejsem rozhodnut, zda budu ještě pokračovat ve studiu nebo se spokojím s titulem Dis. ). Každopádně miluju nakupování pomůcek a blbinek do školy, letos jsem to, ale moc nepřeháněla a koupila si spíš jen to co opravdu potřebuji ( přeci jenom možná už mě čeká poslední rok a například penál mám v dobrém stavu tak nepotřebuji nový). Už ale dost k úvodu a jdeme se podívat na to co jsem si koupila :)

1.Diář

Diář je pro mě opravdu nutnost, nekupuji si roční ale školní, takže ten co mám mi samozřejmě dosloužil a já si koupila tento, mě osobně se moc líbí, a jsem z něj nadšená. Jediné co bych mu vytkla je, že v něm jsou česká i slovenská jména a nejsou nijak rozdělena, takže nevím, které platí pro český kalendář ( pokud jich je tam víc než dvě), tak snad se mi nestane že někomu budu přát k svátku a přitom ho mít nebude, protože to platí pro slovenský kalendář :D. Taky bych uvítala nějaký prostor na poznámky ( ve starém diáři vždy byly u každého týdne řádky, kam jsem si mohla poznamenat něco důležitého).

Stál 99 kč, kupovala jsem ho v knihkupectví, ale dá se koupit v Albi :)

2.Batoh




Batoh co jsem měla minulý rok je sice krásný, ale několikrát mu ruply ramena, pod tíhou mých věcí, nejprve jsme si objednala jeden z Avonu, jenže když přišel moc se mi nelíbil a měl tenké uši tak jsme se bála, že to bude to stejné co ten starý, takže jsem ho vyměnila na vinted za něco jiného a koupila si jiný batoh, chtěla jsem riflový, sice jsem si ho původně představovala trochu jinak, ale tento byl poslední ve výprodeji původně stál něco přes 900 kč a já si ho koupila za 400 kč. Je z obchodu Claire´s a mají tam teď výprodeje batohů za 400Kč (různé druhy) takže se tam běžte podívat, třeba taky nějaký vyberete :) Doufám, že mi vydrží :)
3.Pastelky

I přesto, že studuji VOŠ, pastelky potřebuji, přeci jenom je to pedagogická škola a jednou z nás budou učitelky ve školkách, družinách, stacionářích a podobně. Takže pastelek opravdu není nikdy dost, navíc těchto je hodně a jsou levné.
Stáli 39Kč a kupovala jsem je v papírnictví.

4. Zvýrazňovače

Zvýrazňovače vždy potřebuji před zkouškami a podtrhávám si s nimi ve svých poznámkách či okruhách ke zkouškám, a ty co jsem měla jsem už vyplácala, takže jsem si koupila nové a snad mi při učení na  absolutorium přinesou štěstí :)
Koupila jsem je u vietnamců všechny za 19 kč a zatím se zdá, že kreslí dobře, no i tak to byl dobrý a levný kup :)

5.Černá fixa

Mám pocit, že černá fixa je neustále potřeba, taky tu co mám jsem již dopsala tak jsem si pořídila novou , jiné barvy zatím mám, ale černou dokupuju poměrně často :)
Koupila jsem jí v papírnictví a cenu si nepamatuji.

6. Pantofle / Přezůvky

Nevím jak vám, ale mě se tyto pantofle mooc líbí, ještě nevím zda si je vezmu do školy, nebo na brigádu a praxi do mateřské školky.
Koupila jsem je opět u vietnamců a stály tuším 179 Kč.


7.Holinky

Teď už to není přímo školní věc, ale holinky potřebuji ke své práci a praxi ve školce. Školka se jmenuje Zahrádka a proto budeme hodně času trávit na zahrádce, kde se pěstuje různé ovoce i zelenina a teď na podzim budou holinky nutností nejen pro děti, ale i pro mě jako pro paní učitelku. 
Původně jsem chtěla nějaké hezké barevné a originální, zkoušela jsem strašně moc holinek a fakt dlouho, jenže některé mi vůbec nesedly a nejpohodlnější nakonec byly tyto a přijdou mi i universální a dokážu si s nimi představit jít i po městě ať už s dětmi či sama z práce :)
 Ano i holinky jsem koupila u vietnamců a stály něco mezi 200-300 Kč.



A to je asi vše, ještě jsem si kupovala balík sešitů v Albertu, ale na tom není nic zajímavého jsou to obyčejné velké linkované sešity, možná si budu ještě pořizovat notový sešit, ale zatím mám místo v tom co mám teď, co se týče propisek, nejraději píšu tornádem a ty mám koupené do zásoby, stejně tak bělítka či zmizíky.

A co nového do školy jsme si pořídili vy ? :)

5 komentářů:

  1. Nejvíce se mi líbí batoh :) Já ještě nic nemám, nebyl čas :D :/

    OdpovědětVymazat
  2. Také bych si měla něco nakoupit. Batoh je moc krásný,take shanim,ale nějaký kožený cerny. I ty pantofle jsou suoer,moc pěkný vzor :) diář je pro mě také nutnost,ale kupuji si ho až ke konci kalendářního roku ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Milovala jsem nákupy do školy, ten batoh je krásný :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mám stejný diář jako ty :D Ten batoh je krásný ;) Já jsem vždycky mívala tašku přes rameno, ale letos jsem si řekla, že už je čas pořídit si nějaký batoh, takže jsem si objednala batoh od vans v bordo barvě a jsem mega spokojená ♥

    OdpovědětVymazat
  5. ja sa kazdorocne vyhram s nakupovanim krasnych zositov, nikdy som nebola fanusik obycajnych :D vlastne uz mam do skoly aj celkom ponakupovane, este nejake zo dve pera by sa zisli a mozno si kupim nejake krasne zvyrazovacky. ale na novy batoh to nevidim a diar aj ked by som chcela pouzivat, nikdy sa nedonutim k tomu, aby som ho naozaj pouzivala :D

    OdpovědětVymazat