1. 8. 2016

Wishlist srpen 2016

Nazdárek ! :)
první prázdninový měsíc je za námi a před námi další a s ním i wishlist na tento měsíc :)

1.Diář


I když je ještě měsíc čas tak budu potřebovat nový školní diář, ten co mám v srpnu končí tak se budu muset podívat po nějakém jiném :)

2.Legíny


Jak možná víte tak budu každý pátek chodit do školky na brigádu a vždy, když jsem měla praxi chodila jsem do školek v legínách, protože potřebujete něco pohodlného, v čem vydržíte celý den, v čem můžete cvičit, sedět na koberci, jít ven atd. Legín moc nemám, běžně je moc nenosím mám nějaké černé zateplené, ale potřebuji i nějaké obyčejné v kterých mi nebude horko. Nechci moc výrazný potisk, ale nemusí být celo-černé, každopádně v nějakých černých, šedých či bílých odstínech.

3.Pantofle/přezůvky

Do školy budu mít pantofle z minulého roku, ale budu potřebovat nějakou obuv právě do školky, abych nemusela převážet ty školní (vím že bych na to zapomínala). Nevím jestli zvolím obyčejné korkové pantofle nebo gumáky..uvidím :)

4.Holinky

Ano i holinky jsou nutnou výbavou nejen pro děti, ale i pro učitelku do školky. Nechci žádné drahé takže zkusím obejít vietnamské obchody a nějaké pěkné si pořídím :)

5.Pastelky

Další "účovská "věc, vážně trpím nedostatkem pastelek a většina co mi zbyla jsou ořezané tak, že mají sotva 5cm :D, mám doma antistresové omalovánky (jen jeden list) a ani ho nemám čím vybarvit :D

6.Sluchátka

Jak možná víte bydlím na intru a mám dvě spolubydlící, takže když si každá chceme pustit na notebooku něco jiného nezbývá nám nic jiného než použít sluchátka :). Takové ty malé do uší mi nevyhovují - po chvíli mě tlačí. Od prváku jsem tedy měla taková ta velká klasická sluchátka, ale začali mi blbnout, párkrát mi je i přítelův taťka opravil, ale teď mi zase jedno sluchátko nehraje :( Takže se chci kouknout po nových :)

26 komentářů:

  1. Pěký wishlist. Dneska si ani neumím vybrat co bych si já přála.. Asi ty sluchátka.. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny wishlist. Ja si určite chcem zakúpiť diár a slúchatka. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný wishlist, sluchátka potřebuju taky :P

    OdpovědětVymazat
  5. Super wishlist :) Já mám sluchátka raději do uší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni!!! :) mě se sluchátka rozbili a tak jsem nucena mít zatím ty do uší. Protože kupovat si sluchátka na bluetooth není zas tak dobrej nápad... :P

    OdpovědětVymazat
  7. Legíny s kytičkama se mi hrozně líbí :3

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo po dlouhý době u někoho vidím užitečný wishlist plný praktických věcí a né jen věcí co jen tak někdo chce. Za to velký palec nahoru. Jinak obdivuju te ze chces bych úča ve skolce. :D Já bych ty děti asi zabyla. 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, moc mě tvůj koment potěšil :) No uvidíme jak to zvládnu, je to můj sen, tak snad mě ty malý smráďátka moc neodradí :D :D

      Vymazat
  9. Tyjo po dlouhý době u někoho vidím užitečný wishlist plný praktických věcí a né jen věcí co jen tak někdo chce. Za to velký palec nahoru. Jinak obdivuju te ze chces bych úča ve skolce. :D Já bych ty děti asi zabyla. 😀

    OdpovědětVymazat
  10. ten diar na obrazku vyzera krasne <3 ja si kupujem diare na kalendarny rok nie na skolsky, takze este par mesiacov mi ten moj vydrzi.
    leginy su super napad, drzim palce, aby sa ti podarilo najst take, co sa ti budu pacit :)
    gumaky chcem uz nejaky ten rok, ale mama ma vzdy presvedci, nech si ich nekupim, lebo sa mi v nich budu zbytocne potit nohy :D takze svoje vysnivane gumaky asi nikdy nebudem mat :D
    na minule Vianoce som dostala novu sadu pasteliek aj s antistresovymi omalovankami, ale zatial som tie pastelky vobec nepouzila :D
    sluchatka su u mne must have, mam aj take velke krasne neonovo ruzove, ale po tych ma dost rychlo zacnu boliet usi, ked ich mam dlhsie ako hodinu. takze som si zadovazila iba take male stuplikove a som s nimi spokojna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, nakonec jsem sehnal aještě krásnější :D (aspoń mě se líbí). Já právě kupuju na školní rok, ale asi taky přejdu na klasický,ale uvidím :). Já chci gumáky jen na zahradu do školky, když bude po dešti, jinak je nosit nebudu :) Mě právě uši z těch velkých nebolí, mě spíš tlačí ty špuntové co se dávají do uší :D

      Vymazat
  11. Holinky akutně potřebuji, ale chci klasické do lesa :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nakonec pořídila obyč černé, budu je stejně nosit jen na zahradu do školky, když bude po dešti :)

      Vymazat
  12. Já mám diář vždycky na celý rok, takže tvůj problém budu řešit až v prosinci. :D
    Legíny moc nenosím, hlavně kvůli postavě, ale věřím, že se ti budou hodit a budou ti slušet. :)
    Pantofle taky potřebuju :D A holínky taky, chtěla jsem, aby mi táta sehnal bílé veterinářské. :D Moje ségra měla od bráchy gumáky Hunter. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě školní, ale chci časem přejít na klasický roční, na béžné nošení taky legíny nenosím, ale do školky je to praktické a pohodlné, tam postavu neřeším :D Já si nakonec pořídila černé holinky :D

      Vymazat
  13. pekný wishlist :) diár by som potrebovala aj ja, pretože sa mi na môj vyliala voda a už sa celý zvlnil :( ale je problém normálne nájsť v obchode diár na rok 2016...
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já sehnala krásný diář v knihkupetví měli i velký výběr tuším, že to jsou diáře od Albi a měli tam klasické i školní :)

      Vymazat
  14. ~Čaué~
    Já diář ani nepotřebuji, mě stačí nějaký zápisník :)
    Minulý rok jsem měla také se sovičkami, ale obyčejnější :)
    Já dřív legíny nenosila vůbec, jen tepláky.. posledních pár roků jsem měla asi troje legíny, ale už jsou takové zašlé.
    Pastelky... no... docela bych si vymalovala nějaké omalovánky :D :D
    Ty sluchátka vypadají moc hezky... já měla do včerejška všechny sluchátka rozbité, ale taťka mi dal jedny od svého Iphonu... to jsou samozřejmě taková ta jiná sluchátka... špuntové, ne klapkové.. Jakože do uší, ne na uši.. chápeš. Takové ty menší :DD Ta mě sice také někdy tlačí, ale já jsem zvyklá hlavně na ty :)
    Tak snad vše seženeš a měj se zatím hezky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To pro mě je diář nutnost, píšu si tam vše důležité :D Já si už diář před pár dny koupila a také je se sovičkami :). Legíny běžně nenosím, ale do školky budou fajn a přijde mi že když pojedu v legínách bude to lepší než jet v teplákách, ale kdo ví třeba se ve školce převleču a budu jezdit normálně v riflích atd :). No to já mám těchto špuntových malých slucjátek do uší hodně, jenže mě tlačí a přijde mi že se mi i mastí ucho když je mám :D :D :D Asi jen pocit, ale rasši mám prostě ty větší :)

      Vymazat
  15. Ahoj :)
    věci jsou to moc hezké, osobně legíny moc nenosím (jedině na sport), sluchátka jsou krásná! :) a bez diáře nedám ani ránu, tento má pěkný design, také ráda vybírám barevné nebo vzorované diáře :D v tom se vždy vyřádím, ještě kupuji na ebay samolepky a tak..a pak tvořím :D

    OdpovědětVymazat