29. 8. 2016

Back to school TAG 2016

Ahoj, jsem tu s druhým článkem s back to school tématikou, tentokrát se jedná o klasiku a to TAG :)

1.Do jaké třídy půjdeš?
Do třeťáku na VOŠ, obor speciální pedagogika 

2.Co si oblečeš první den do školy?
Vůbec nevím... vidím to na nějaký kalhoty a halenku, ale fakt nevím.
3. Na co se nejvíc a nejmíň těšíš?
Nejvíc na kamarádky a nejméně na zkoušky a hlavně absolutorium
4. Co je tvoje nejoblíbenější část připravování se do školy?
Nejspíš výběr oblečení :D Jinak přípravu moc nemusím :)
Pokud se myslí příprava o prázdninách, tak to mě baví nakupování pomůcek :)
5. V jaké třídě si byla, když si poprvé začala nosit makeup?
Makeup jako takový nenosím ani teď a líčit jsme se začala asi v devítce a to jen řasenku, později jsme přidala korektor :)
6. Kde bereš inspiraci na oblečení do školy?
No dá se říct, že nikde, ale koukám na youtuberky, tak si troufnu říct, že vím co frčí, a taky to vidím v obchodech a celkově v okolí co kdo nosí :)
7. Jaké školní pomůcky nakupuješ nejraději?
Nejradši asi batohy :)
8. Kde nejraději školní pomůcky nakupuješ?
Je mi to jedno :)

9. Budeš nosit do školy batoh nebo kabelku?
Batoh <3
10. Jaké tři nekosmetické věci musíš mít sebou do školy?
Penál, mobil, sešit
11. Jaké tři kosmetické věci musíš mít sebou do školy?
No nemusím mít nic snad je kapesníčky, ale jinak si beru i hřeben, parfém či deoš a korektor
12. Jaký je tvůj rychlý účes do školy?
Rozpuštěné vlasy nebo culík :)
13. Co nejraději a nejčastěji nosíš za oblečení a jaké doplňky tento rok plánuješ nosit?
Oblečení podle nálady a počasí, doplňky neřeším snad jen nějaké hodinky :)
14. Jak vypadá tvuj batoh?
Takto:
15. Nejoblíbenější předmět
Ještě netuším jaké předměty vůbec budu mít, mění se nám každý půlrok :) Měla jsem ráda například Výchovu dětského čtenáře, Metodiku rozvoje řeči, Pracovní činnosti, logopedii,atd 
16.Nejhorší předmět
Světe div se, ale za mě hudebka :D





8 komentářů:

  1. Tagy obecně zbožňuju a tenhle je vážně povedený!
    A ten batoh je krásný!

    OdpovědětVymazat
  2. Vybrala sis skvělý obor! :) Ani jsem nevěděla, že takové předměty existují :D

    OdpovědětVymazat
  3. ~Čaué~
    Také jsem ještě dneska, možná včera nevěděla, co si obleču na sebe na první den do školy :)
    Nakupování pomůcek je fajn :D
    Já nejraději kupuji tužky, propisky a nějaké notesy :D
    Máš nádherný batůžek :3
    Výchovu dětského čtenáře zní zajímavě :)
    Já hudebku vždy milovala,ale poslední dva roky je to pro mě, jak asi víš, trochu víc stresovější.
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný TAG, osobně na téma Back to school letos nic neplánuji, ale baví mě číst tyto články jinde na blozích :)

    OdpovědětVymazat
  5. super tag! dufam, ze ti nebude vadit, ak ho vyplnim na svojom blogu. samozrejme s odkazom na ten tvoj :)

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj, na mojom blogu je vyhodnotenie letnej giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já nosila také rozpuštěné vlasy a nebo drdól. Jinak pěkný batoh.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat