16. 8. 2016

Diary 16.8.2016

Ahoj!
(proč jsem tam dala jednorožce sama nevím, nehledejte v tom hlubší význam jen mám jednorožce ráda )

Jsem na brigádě a mám chuť psát něco na blog, už jsem tu půl hodiny a neprodala jsem ani jeden kopeček zmrzliny, jde to tu z kopce, proto si sem poslední dobou beru i noťas - utíká to rychleji. Je dost možný že i začne pršet a zabalím to, ale kdo ví... 
Tohle léto je prostě divný. To počasí je zvláštní minulý rok bylo fakt teplo a letos mi přijde, že je počasí naprosto hrozný, minulý rok jsme se pořád koupali v bazénu a letos jsem tam byla párkrát, na prstech  ruky bych to spočítala...A o opalování ani nemluvím ....
Když už se poštěstí, a nějaký ten hezký den je, jsem většinou na brigádě, ale i přesto, že končím v pět většinou přijedu dom a už není takové teplo, jako bývalo minulé léto.
Jinak bych mohla napsat co se v poslední době dělo (když už je tento článek deníček) :).




Mám pocit, že včera začal srpen a to už je 16. jako vážně mám nějak mlhu v hlavě a nechápu jak ty dny utekly. 
Vím že první den v srpnu jsem byla u zubaře - jako vždy mě pochválil a já šla spokojená domů. Druhý den jsem jela do města a pokoupila nějaké věci, které budu potřebovat do školy a do školky (jo zní to divně ve 21 napsat do školky, ale věřím, že všichni co to čtou mě znáte a víte, že budu ve školce na brigádě).V minulém kosmetickém článku (nákupech) jsem psala že plánuji i haul (nákupy) s věcmi do školy neboli "back to school haul", docela mě potěšilo, že jste v komentářích psali, že se na něj těšíte :). Psala jsem že bude ke konci srpna, ale utíká to tak šíleně rychle, že se na něj budu muset vrhnout co nejdřív ať zase nezaspím. (Ale vážně nevím jak těch 16 srpnových dní uteklo).
Nejhorší na tom je, že kdybych něco podnikala tak chápu že to utíká, ale já si opravdu přijdu jak otupělá a v mlze, vstanu, najím se něco udělám, jsem na pc a jdu spát, aspoň tak mi to přijde a dny mi splývají...
Ale mimo to jsem ten první týden v srpnu chodila na brigádu, druhý týden  se počasí zhoršilo a byla jsem na brigádě jen v pondělí a pak až v sobotu,  Ve středu a v pátek jsme vyrazili do lesa na houby, já už nebyla pěkně dlouho a docela jsme si to užila, byly to ty dny kdy jsme byla v té pomyslné mlze a přišlo mi, že když jsem šla do lesa probrala jsem se a  užívala si přírodu a dýchala čerstvý vzduch a bylo mi prostě líp :)

V sobotu jsme tradičně grilovali, ale tentokrát ve větším počtu má rodina - mamka, taťka, brácha, Lucka (bráchy žena), Jířa (bráchy a Lucky syn). Rodina mého kluka Tondy - mamka, taťka,Tereza ( Tondy sestra), a kamarádka mojí mamky a zároveň kolegyně Tondovi mamky s manželem a chvíli tam s nimi byl syn David (ten pak odjel).
V neděli jsme jeli navštívit Tondovu babičku a večer dogrilovávali zbytky z předchozího dne :).
 No a blížíme se k součastnosti, včera jsem hlídala Jířu a odpoledne přijela na návštěvu babička, večer jsem jela do LIDLU a koupila jsem si tam dvoje kalhoty a triko.
A dnes jak už jsem psala jsem na brigádě a stále nikdo nepřišel ( už tu jsem hodinu - to znamená že už půl hodiny píšu tento článek).
Po brigádě pojedu na chvíli za kamarádkou Lůcou, jsme v podstatě naproti sobě jenže já u zmrzliny a ona v obchodě, který si otevřel její táta, já končím v pět a ona je v obchodě do 6 tak se za ní na tu hodinku stavím a pokecáme (celkem dlouho jsme se neviděly a nepopovídaly).
Zítra plánuju přespávačku a možná i grilovačku, pozvala jsme moje dvě kamarádky Elišku a Terku ( když o tom tam přemýšlím, zkusím to dnes nabídnout i Lůce :).
Taky asi něco podniknem v pátek, protože mi Eliška psala, jestli s ní a jejím boyem Lukášem nechceme s Tondou na letní kino ( možná půjde i Terka s jejím boyem Martinem), jenže nevíme jestli to stihnem protože Tonda je v práci, jedině že by skončil dřív, což on dopředu neví, ale kdyžtak se k nim připojíme po kinu a zajdem na pivo/drink, nebo rovnou někam do parku na flašku jako za starých časů :) To se ještě uvidí :) :).
V sobotu asi půjdem na zábavu, Eliška jede s Lukášem na dovču, Terka říkala, že půjde sama protože Martin bude fotit svatbu a ještě jsem se domlouvala s kámoškou Verčou, tak snad s jejím Lukášem půjdou musím jí ještě napsat zda to platí. :)

No nevím proč, ale přijde mi, že tento článek je chaotický... každopádně je to asi vše co chci napsat, takže se mějte hezky a ahoj ! :)








5 komentářů:

  1. ~Čaué~
    Ten jednorožec je cute :D
    To je brigáda docela na houby ne... vždyť tam nemáš skoro co k práci :/
    Máš pravdu .... minulý rok by se prodávání zmrzliny uplatnilo víc. Bylo fakt teplé a krásné počasí a na koupálku jsem byla nespočetněkrát a teď to také spočítám na prstech jedné ruky.. Možná i dvou, ale nejsem si moc jistá. U zubaře jsem také většinou chválená :)
    Já ani neměla čas a možnost se jít projít do lesa, ale plno mých blízkých tam už několikrát bylo na houbách.
    Mě článek chaotický nepřijde :)
    na jednu stranu, aspoň, že ti jde na brigádě internet:)
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, vždy som chcela robiť v zmrzlinárni, ale asi by som nemala čo predávať, som neskutčný nadšenec zmrzliny. Grilovanie závidím, nám tu stále prší :) Ale zas na druhej strane aspoň rastú huby :) Pekný článok :)

    OdpovědětVymazat
  3. tiez mam pocit, ze sa tento rok to leto nejak zhovadilo. nie, ze by som mala cas len tak sa niekde vyvalit na uterak a opalovat sa, aj keby nahodou bolo dost teplo, ale mozno cez vikend by to obcas aj slo. neviem, toto moje leto je celkovo hrozne zvlastne, pretoze prvykrat nie som iba doma, ale pracujem (teda sa aspon tak tvarim, pretoze nie vzdy naozaj je co robit) a mam preto pocit, ze toto leto ani nie je leto. nenormalne rychlo to leti.
    kazdy tyzden sa tesim, ze je piatok, ale akosi si nie uplne uvedomujem, ze to znamena, ze skola sa blizi milovymi krokmi. vobec sa mi nad tym nechce rozmyslat a naspat do skoly sa aspon ako-tak tesim iba vdaka tomu, ze si mozem kupit krasne nove zosity, pera a podobne srandicky :D
    uplnu chut si mi urobila na grilovanie <3 a aj nad letnym kinom som zacala rozmyslat, ked si ho spomenula v clanku. tak si to vsetko uzi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že sa na brigáde nudíš, ale aspoň si si našla zábavku :) Na grilovačku by som išla hneď, keby mám s kým

    www.frenchstyle.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak v prvom rade ti musím napísať, že ti neskutočne závidím brigádu, aj keď na nej momentálne nemáš čo robiť :D A navyše ešte so zmrzlinou.... vždy som chcela brigádovať v stánku so zmrzlinou! :D Čo sa týka počasia, naozaj ma mrzí, ako je chladno, veľmi som sa tešila na leto a teplo a nakoniec som dosť sklamaná :/ Inak pobyt v prírode mne osobne vždy pomôže, človek tam príde na nové myšlienky a načerpá kopec novej energie :) Snáď ti tá prespávačka s kamoškami dopadla a dobre a ak teda pôjdete dneska na to letné kino tak ti prajem, nech si to poriadne užijete :)

    OdpovědětVymazat