1. 3. 2017

Wishlist březen 2017

 Ahoj, je tu první jarní měsíc a s ním i wishlist produktů, které bych si ráda pořídila, dnes je spíše skromnější- obsahuje jen 3 věci :)





1.Parfemovaná voda, připomínající parfém Chloe- O této vůni jsem se dozvěděla díky youtuberce Týnuš Třešničkové, mluvila o něm ve videu GRWM. Zaujala mne a ráda bych si jí pořídila. Je k zakoupení na krasnevune.cz za 299,-
2.Soft lips - I o tomto produktu vím díky Týnuš. dodělala jsem sweet mint Eos, a původně jsem si chtěla pořídit balzám Carmex, mám totiž ráda mentolové balzámy. Pak jsem uviděla tento mátovo-čokoládový a tuhle příchuť miluju! Vím, že spousta lidí mátu spolu s čokoládou nemusí, ale já jsem milovník této příchutě. Jediné co mě odrazuje je cena, protože stojí 150- 170,-
3.Kryt na mobil - potřebuji nový kryt na mobil, protože jeden co mám mi cloní blesk, takže s nim nejde fotit s bleskem, takže ho téměř nepoužívám. Druhý je sice fajn, ale jedná se o takový ten kryt s vodou a třpytkami a je hrozně tlustý a díky němu je mobil větší a těžší, takže jsem se koukala na ebay a ten na obrázku mě zaujal a chtěla bych si ho koupit :) Stojí 97,- 

A to je pro tento měsíc vše :)  Zaujalo vás něco z těchto věcí ? :)


6 komentářů:

  1. ani o parfemovanej vode ani o soft lips som nepocula, ale mne osobne teda staci nejaky podradny parfem z drogerie a EOS, ked chcem nejaky drahsi balzam na pery :D
    ten kryt vyzera velmi pekne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Softlips bych také chtěla zkusit ale chloe jsem měla přesně tuto a mě nevoněla

    http://xoxo-ronnie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Hned, jak jsem ty produkty uviděla, napadla mě Týnuš Třešničková :D ..těším se na recenzi parfému..také bych si z té stránky chtěla něco pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Omlouvám se, ale nějak se mi v poslední době nedaří ti sem psát komentáře pod svou přezdívkou..k tomu předchozímu se také hlásím :D M` (z korelka20.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten kryt je nádherný.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Kryty na mobily maji krasne a levne na aliexpressu;)

    OdpovědětVymazat