25. 3. 2017

Diary 25.3.2017

Ahoj



Musím říct, že právě prožívám hektický, ale příjemný období. Jasně musím psát absolventskou práci a věnovat se škole, ale upřímně nějak to nepociťuju, i tak jsem šťastná, téměř bez stresu a prostě si užívám život :) Ale uvědomuju si, že to za chvíli přestane.
Popíšu vám můj minulý týden.
V pondělí jsem odprezentovala můj výstup z klinické psychologie, myslím že to dopadlo celkem dobře.
V úterý byl opravdu hodně náročný den to, že máme školu od 9 do půl sedmé bych ještě skousla, ale začalo to tím, že nám změnily rozvrh a ve čtvrtek, kdy jezdím domů končíme až o půl 3 a mě poslední autobus jede ve dvě, naštěstí asi budu jezdit se spolužačkou, která mě po cestě vyhodí v jedné vesnici a od tud už mi to pojede. Další šok přišel, když jsme se dozvěděly, že se máme do konce týdne vystěhovat, nechápaly jsme proč a měla se stěhovat celá budova naší "koleje". Nebudu tu popisovat o co šlo a jak vše bylo zmanipulovaný, každopádně dopadlo to dobře, protože jsme se nedaly a vybojovaly jsme si to, že zůstáváme, i když to bylo o chlup a byl to obrovský podraz na nás.
Večer jsme s holkama tuhle "událost" zapily a taky jsme pily na neteř spolubydlící, která se narodila, přišly jsme ve čtvrt na 5 ráno, ale byla to šílená noc a užily jsme si jí :D.

Ráno - ve středu jsem se spolubydlící Káťou odvážně vstala na 8 a šly jsme do školy - naštěstí jen na dvě hodiny, ale v né moc dobrém stavu :D Zbytek dne jsme se spíš proválely a uvařily si společný oběd - rybu s bramborami a cuketou.
Ve čtvrtek jsem měla konzultaci na AP (absolventku) a zatím to vypadá dobře.
Co mě ale pořádně naštvalo je, že mi učitel neuznal mou právní analýzu, protože nebyla z Česka, ale z Ameriky a musím udělat novou. S tou první jsem si dala práci a fakt mě to mrzí...
O víkendu se nic zajímavého nedělo, vlastně si ani moc nepamatuji co jsem dělala.
V neděli jsme jela na kolej, jak jsem psala, že jsme se měli stěhovat, tak z toho důvodu, že potřebovali ubytovat slováky, kteří tam jsou na brigádu na zahradnické škole. Takže v neděli večer už tam byly, jsou to 4 starší páni a jedna paní.

Teď k tomuto týdnu :)
V pondělí se nic zajímavého neudálo snad jen, že jsem se rozhodla zase začít chodit do jídelny na obědy a šla jsem se tedy do jídelny nahlásit.
V úterý jsme měli mezi školou nějaké volné hodiny a tak jsme o pauze šli s holkama do kavárny, i když některé z nás si daly ochucený vinný střik, a pak jsme šly na logopedii.

 Večer za náma přišla vychovatelka z intru, která má nastarost naši budovu(ubytovnu či kolej), sice jsme bez dozoru, ale když se něco řeší tak právě s ní. Sdělila nám, že stěhování možná ještě hrozí, protože přijede ještě jedene turnus slováků, ale zatím nic není jisté, takže zatím nad tím nepřemýšlím.
Ve středu po škole jsme se s holkama neplánovaně rozhodly a jely do Hradce do kina na Krásku a Zvíře a taky do mekáče a do knihovny, kde Verča potřebovala knihy na absolventskou práci.



Ve čtvrtek jsem šla s rodičema do restaurace naši si dali topinky s já salát, salát nebyl nic extra, ale ty topinky byly dobré :)

V pátek jsem psala praktickou část mé práce, v sobotu jsme jeli s Tondou (můj kluk) na zmrzlinu do mekáče a projít nákupák a to je asi všechno z tohoto deníčku :)
Tak se mějte a papa




3 komentáře:

  1. Je hezké, že si i při škole dokážeš takhle užívat :-) příště více fotek :-P
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ~Čaué~
    Krásný design :) Už jsem tu docela dlouho nebyla... ne jen tady, celkově jakože na blogu :)
    I ten styl písma se mi líbí. Je to neobvyklé :)
    Také mám hektické a zároveň příjemné období. Příjemné možná proto, že je jaro a krásně a to mě nabíjí a hektický, co se týče toho dalšího- školy a určitých lidí.
    To docela naštve, když ti poslední autobus jede ve dvě a vy máte končit ve tři. To je docela na nic.
    Ale aspoň, že je tu ta možnost jezdit se spolužačkou :) No docela si užíváš, to je fajn :D
    U nás na intru, kde mimochodem končím a budu teď dojíždět, bývají občas ubytovaní Slovinci atd.
    Nával Slováků koukám :D
    A jinak hezké fotky :)
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  3. hned na zaciatok - nechcem byt zla ani nic a je smaozrejme tvoja vec, ake mas pismo, ale musim sa k tomu vyjadrit, pretoze sa mi to fakt zle cita. kudrlinkove pismo asi nie je nic pre moje oci.
    kazdopadne, celkom zavidim, ze vobec nestresujes zo skoly, ja som z nej uplne na nervy :D aj ked neda sa povedat, ze by som si neuzivala zivot. snazim sa, este kym sa da, a potom sa to aj odraza na tom, ze vlastne nic nerobim a hrozne prokrastinujem :D
    tiez rozmyslam nad tym, ze zacnem znova chodit do jedalne na obedy, ked je uz vonku celkom znesitelne, tak je to aj celkom pekna prechadzka.
    dufam, ze sa to nejak s tym vasim ubytovanim vyriesi, aby ste sa nemuseli stahovat. lebo to je fakt divne, ze iba zo dna na den by vas len tak vykopli...

    OdpovědětVymazat