9. 3. 2017

Nákupy kosmetiky - Avon

A H O J
Za poslední dobu jsem zase začala vydávat nákupové články, které jsem předtím dost flákala, nebylo to tak, že bych nenakupovala, jen jsem věci nefotila, proto vám ukážu co jsem si za poslední dobu objednala z katalogu Avon za kosmetiku. Obecně mám kosmetiku Avon ráda a často z katalogu Avon objednávám, dnes vám tedy ukážu mé poslední objednané kousky :)

1.Černá slupovací maska
Tuto masku jsem zatím nezkoušela, protože mám načatou černou asijskou masku. U téhle mě trochu zklamala velikost, čekala jsem, že tuba bude větší, ale je opravdu malinká


2.Tubička na pupínky
Nevím, jak se tento produkt správně jmenuje, ale jedná se o tubičku, které obsahuje průhledný chladivý gel, který se nanese na pupínek. Tento gel by měl  zmírnit zarudnutí a pupínek by měl zmizet. Už jsem jí zkoušela, ale zatím ji nedokážu úplně zhodnotit, potřebuji ji vyzkoušet ještě víckrát. Na některých pupínkách trošku štípe, ale jinak je takový chladivý a spíše jí hodnotím kladně.

3.Krém a pleťové mléko
Oba produkty krásně voní, zatím jsem zkoušela krém a ten mi vyhovuje, je hrozně příjemný, voňavý, rychle se vsákne a je na pleti příjemný. Mléko zatím zhodnotit nemůžu.

4. Sada - krém na tělo, lak a kosmetická taštička
Tahle sada byla při nákupu nějakého parfému za 80 kč, já ji mám ale bez parfému za tutéž cenu, protože avon lady přes kterou objednávám parfém objednávala a přidala k objednávce právě tuto sadu. Myslím si že je to extrémně výhodná koupě. Lak má krásnou barvu, ale je nutné dát dvě vrstvy a proto hůř zasychá. Krém má příjemnou vůni, ale zatím jsem ho nezkoušela a taštička je jednoduchá, moc se mi líbí, je čistě bílá ozvláštněna pouze zlatým obdelníčkem. Je poměrně prostorná a bude ideální na cestování.

5.Řasenka
Řasenka obsahuje oleje, které vyživují řasy, takže mimo to, že máte nalíčené řasy tak je zároveň vyživuje. Řasenku jsem zkoušela pouze jednou. Já mám ráda řasy výrazné, proto nikdy nepoužívám jen jednu vrstvu a jeden typ řasenky. Takže ani tuto bych nemohla používat samotnou a je nutné přidat ještě jednu vrstvu nějaké "výraznější" řasenky. Zatím o ní nemůžu říct více, po jednom použití si netroufám hodnotit.

3 komentáře:

  1. Až na lak na nehty mě nic nezaujalo, první dva produkty jsou naprd, tedy alespon na mně nefungovaly. Kosmetická taštička je krásná, ale já a světlá barva taštičky? To nejde dohromady.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ja mam z Avonu veci iba ked ich nahodou od niekoho dostanem na narodeniny/Vianoce, lebo nepoznam ziadnu Avon lady :D ta zlupovacia maska moze byt fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jsem nevěděla, že Avon má černou slupovací masku :o Mám jen takovou průhlednější a gelovou slupovací masku a černou masku, která se musí smýt :/ Ale i tak je skvělá a já jsem s ní spokojená.
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat