18. 3. 2017

Diary- Jarní prázdniny

Ahojte!
Jarní prázdniny -ano všimněte si toho slova jarní.
Nevím jak vy, ale já už se po zimě pořádně těším na sluníčko a teplo a mám pocit, že začátek jarních prázdnin ve mě vyvolal pocit, že už tu jaro je, nebo se aspoň pomalu blíží.
Týden před prázdninama byl pohodovej - v pondělí nám odpadly jediné dvě hodiny, které v pondělí máme, to znamená, že nebyla škola, takže jsem do Litomyšle, kde studuju jela místo v neděli večer až v pondělí večer.
V úterý mi nebylo moc dobře byla jsem nachlazená a do školy šla abych udělala výstup na dětskou jogu ve zdravotním tělocviku. Pak následovaly další hodiny, ale poslední dvě už jsem nedala a šla na pokoj a lehla do postele.
Protože jsem s kámoškama ze třídy měla jet ve čtvrtek na chatu, tak jsem se ve středu i ve čtvrtek léčila.
Jarní prázdniny pro mě začaly už ve čtvrtek kdy jsem odjela na tu chatu. Bylo to krásných 5 dní, které jsme si maximálně užily. Stihly jsme jít na procházku po okolí, navštívit bar, grilovat, hrát hry, vypít nějaký ten alkohol, uvařit výborné jídlo a hlavně strávit čas spolu. Prostě jsme si to opět užily a zažily spoustu srandy a odvezly vzpomínky. 
(#pozicehousenky #modrávoda #girlgang #hlavavkýblu #hannahmontana #leahlídačohně #cvičení_ve_tři_v_noci #videa_která_mi_zničí_kariéru #taktomábýt #půlnočnípečenídortu)














V pondělí jsem se tedy vrátila domů z chaty a od pondělí byl oficiální den, kdy začaly jarňáky.
V úterý jsem šla ven s moji kámoškou Terkou, vyvenčili její fenku a probraly nějaké věci.
Ve středu jsem šla k zubaři, byla jsem tam tak 4 minuty a šla zase zpátky, doma jsem  napsala úvod absolventské práce, napsala něco málo k právní analýze upekla "tečkovaný cheesecake" a šla za kámoškou Týnkou, šly jsme do hospody, ale já si dala jen limču, opět jsme spolu probraly všechno možný. Měla jsem jít i za Terkou, ale to jsme nestihla takže jsem šla domů. Už tak jsem toho stihla dost, a také jsem dostala kytičku k MDŽ od mého kluka :) <3
Ve středu jsem dopsala právní analýzu, do předmětu základy práva a i když jsem chtěla napsat metodologii do absolventky, byla jsem ráda, že mám z krku tu analýzu, protože to byla poslední seminárka co mi chyběla a už mi zbývá jen věnovat se absolventské práci.
Zbytek dní se nic zajímavého nedělo, byla jsem se svým klukem Tondou napsala jsem tu metodologii.
Taky jsem zkoukla poslední díl upířích deníků. Nikdy jsem neměla takovýhle divný pocit ze seriálu. To, že jsem celý díl probrečela není překvapivé, ale že mi bude tak mizerně i po dokoukání několik dní po tom....
Vím, že je to jen seriál, ale je to velká část mě, koukala jsem na něj několik let a teď je konec ?
K tomu seriálu jsem přilnula a neexistuje jiný seriál nebo film u kterého by mě tolik mrzelo, že skončil...
My heart is totally broken 
Goodbye TVD...

No myslím si, že začnu koukat od znova, i když to už samozřejmě není ono.... byly jste taky někdy rozhozený ze seriálu nebo filmu ? Vím že hodně lidí třeba prožívá Harryho Pottera a jsou ním úplně posedlá a žijí tím filmem, ale zná někdo ten smutek z toho, že skončilo něco, co vás provázelo kus života ? Byl to nejlepší a nejnapínavější seriál, který jsme kdy viděla a dost pochybuji, že se mu někdy něco vyrovná... 



4 komentáře:

  1. Ja jarni prazdniny nesnasim. Nejsem uz skolou povinna, takze volno se nekona a naopak, pracuju v zabavnim centru, takze pres cely dva mesice, co meli kraje prazdniny, jsem meli prodlouzenou pracovni dobu. Desny! Jeste, ze uz to zitra konci :-P :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som cez jarné prázdniny tiež bola na jednom výlete a to v Žiline ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Teď končí.... Zítra to asi nepřežiju😂
    http://lifestyle-by-mag.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  4. Ako vidím, prázdniny si si poriadne užila. My na vysokej škole také niečo už nemáme, takže ani neviem, že niečo také bolo. No úprimne, aj mi to chýba :(

    OdpovědětVymazat