6. 3. 2017

Diary 6.3.2017

Čusík :)
Dnes je tu deníčkový článek, za poslední sobu se toho dost událo, takže je o čem psát :) Jdu tedy dohnat celý únor a napsat co se událo.
Začnu asi Valentýnem, který jsem "oslavila" s mou partou kámošek, a protože jsem ženy, udělaly jsme si ho prostě podle našich představ, kam se na nás hrabou chlapi s romantikou :D. 
Nechyběla výzdoba v podobě srdíčkových balonků, srdíčka s papírů po stole, ubrus,svíčky a hlavně výborná dvouchodová večeře v podobě lasagní a krtkova dortu. Celej večer jsme si skvěle užily :)


Holky z mého pokoje, si taky dělaly hezký večer, jenže já už byla předem domluvená právě s holkama ze třídy a navíc holky na pokoji co vím jen hrály nějaké hry. Druhý den sice jedna spolubydlící odjela, ale udělala jsem si hezký večer se zbylýma dvěma a udělaly jsme si společnou večeři.


V pátek jsem také jela na pohovor do školy, je to docela komplikované a nechci tu o tom psát, protože nevím, jak to celé dopadne. Jde o to, že jsem se ucházela o místo družinářky, která je v pracovní neschopnosti a oni neví zda se vůbec vrátí. Pokud ne tak by mě brali, což je fajn, jediné co mě vyděsilo, že kromě družiny bych učila i výchovy (výtvarku, tělák a pracka), odmítla jsem tedy hudebku, protože tu bych fakt nedala, taky by se učení možná týkalo angličtiny na prvním stupni no docela mě to zaskočilo, ale vše jsem odkývala tak uvidíme jak to dopadne. 
Ještě mě možná čeká jeden pohovor v červnu a to do školky, takže to bych asi dělala radši, i když neříkám že tahle nabídka není lákavá, jen jsem nikdy nepočítala, že bych tuhle práci dělala, ale mám čas se vzpamatovat a psychicky připravit :D

Večer jsme šla na ples mojí nejlepší kámošce Elišce, kterou znám 17 let, zpočátku jsem se na ples nijak extra netěšila, jako chtěla jsme tam strašně moc jít a sháněla lístky co to šlo, jenže můj kluk -  Tonda byl v práci a já tím pádem neměla doprovod. Předem jsem se domluvila s kámoškou Terkou, že se k ní připojím - k ní a jejímu klukovi, kterej je v podstatě i můj kámoš. Oba je mám ráda, ale přeci jenom jsem byla nervozní z toho dělat jim křena na plese. Nakonec to bylo v pohodě až na pár konfliktů, které mezi sebou měli a já mezi nima trochu pendlovala, ale aspoň jsem nebyla sama :D
Po půl 10 skončily scénky maturantů (půlnoční překvapení), takže už měla víc času i Eliška, i když ta tam byla spíš s rodinou. Tonda skončil až poměrně pozdě a přišel na ples až o půl 12. Později jsme na plese potkali i kámošku Týnu, kterou teď moc nevídám, ale naprosto jsme si to užily !<3
Když ples skončil šly jsme na vedlejší diskotéku, tam nás po nějaké době také vyhodili a tak jsme šli na jinou. Kolem 5 mi volala mamka že pojede do práce, jestli nechceme vzít domů, tak jsem si říkala, že je asi na čase a jeli jsme kolem čtvrt na 6 domů :D No když jsem šla spát bylo už světlo, ale byl to skvělý večer :D







Hned druhý den jsem šla na chvíli ven s Terkou vyvenčit jejího psa, ale jinak jsme se celý den vzpamatovávala z plesu :D.

Další školní týden nebyl nijak moc zajímavý, měla jsem výstup v psychopedii, takže mám v podstatě splněný jeden předmět, žádná další zkouška už nebude,
Stihla jsem jít i s kámoškama na kafíčko a ochutnaly jsme i vinný střik s fialkovou příchutí.

Ve čtvrtek jsem tradičně jela domů, a potkala na nádraží moji kámošku Lůcu H., chvilku jsme pokecaly a domluvily se, že se někdy sejdeme :)  Navečer jsem  šla za kámoškama Týnou a Verčou do místní hospody (Holby). Tam jsem chvilku poseděla a domluvily jsme se na sobotu. 

V pátek jsem jela za mojí kamarádkou - bývalou spolužačkou ze střední Kamčou, má totiž miminko - malého Kubíčka, měly jsme se jet na něj podívat celá naše středoškolská skupinka což jsem já, Kamča, Lůca a Káťa. Káťa bohužel nemohla tak jsme byly jen ve třech. Kubíček je nádhernej a jsem hrozně ráda, že jsem jeho i holky viděla. Moc jsme si to užily <3



V sobotu jsme šli spolu s mím klukem na procházku s Terkou jejím psem a jejím klukem Martinem. Večer jsme tedy šli opět do Holby,jak už jsme se domlouvali ve čtvrtek, napsala jsem i Lůce a taky se připojila Eliška. Vzaly jsem i naše kluky, takže jsme byly  4 páry  (Lůca+ Standa, Eliška+ Lukáš, Verča+ Lukáš, Já+ Tonda) a na chvíli přišla i Týna :)
Bylo super sejít se v tomhle složení a jsem šťastná, že naše pubertální parta spolu drží i dodnes:)

Poslední dobou toho je celkem hodně a hlavně jsem obklopena skvělými lidmi, scházím a trávím čas s nejlepšími kamarády a neskutečně si toho vážím !

Miluju.
Děkuju.





4 komentáře:

  1. Jančo já jsem taky byla překvapená, kolik se nás sešlo v Holbě. Bylo to fajn. Příště se musíme zase sejít, ale už tam musí bejt i Plína. :-)
    LuLu

    OdpovědětVymazat
  2. P.S. napsala se mi kravina, že mám blog, žádnej nemám :D

    OdpovědětVymazat
  3. jéé to je hezké :D

    xoxo-ronnie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkné fotky :) líbí se mi ten nápad s valentýnskou oslavou, musela být fajn :)

    M`
    korelka20.blog.cz

    OdpovědětVymazat