24. 1. 2016

Diary 24.1.

Miláčci a miloušata :)
 pokud jste viděli můj vlog (předchozí článek), tak bych ráda navázala a řekla vám, že pokoj mám přestavěný, vymalovaný a pokrytý novým kobercem :). I am so happy ! Mobil mi také přišel, fotku jsem dávala i na instagram, ale nejspíš o něm ještě napíšu článek :) And i am happy again!

Kromě toho jsem si v rámci stěhování všeho nábytku protřídila úplně všechno od oblečení po ostatní zbytečnosti co v mém pokoji byly, na vytřídění mám dva obrovské pytle oblečení, a stejně mám skříně narvaný :D. Další obří pytel s kabelkama putoval do sklepa a celkově můj pokoj už není hromada krámů :) Což mi taky udělalo radost. 
Dnešek je taky zajímavá tím, že jsem po půl roce sundala gelový nehty a nechtějte vidět jak ty moje vypadají, doufám, že se dají dokupy, mají na to čas tak dva týdny pak potřebuji pěkné nehty na ples :D
Odpoledne jsme stihla jít vyvenčit bráchova psa a to i s mým klukem a kamarádkou Terkou, která s sebou vzala svou labradorku Sunny.
A zítra jdu oficiálně po více jak měsíci do školy (naposledy jsme byla 17. prosince, když nepočítám zkoušky, které byly minulý týden), za ten víc jak měsíc jsem si dost odvykla aspoň, že zítra odpadají hodiny a jdu až na devátou ( pak dvě hodiny volna - nemám němčinu) a pak jedna a konec :). Máme nový rozvrh, který je úplně super, nevím jestli je to konečná verse, ale doufám, že ano, akorát máme kromě pondělí každý den od sedmi :(. Navíc už nemám praxi, takže ve středu pro mě ty tři poslední hodiny neplatí. :)


To je pro dnešní shrnutí vše tak Páj páj


2 komentáře:

  1. ~Čaué~
    Já bohužel teď na instagramu kvůli porouchanému mobilu nejsem :/
    Tak doufám, že mi mobil také přijde :DD
    Babičina kolegyně z práce má jednu dceru. Taje prý docela ... nechci napsat rozmazlená, protože ji neznám, ale má značkové hadry a mě chtějí dát něco, co už nepoužívá :D
    Takže já budu třídit také :D
    No začínáte docela i brzy, ale za to končíte dřív :)
    Rozvrh nevypadá asi zase tak zle, co? :)
    Ta ať se daří :)
    Páj páj zní dobře a originálně :)
    Tak ~čaué~ :D To j zase moje :DD
    pa :)

    OdpovědětVymazat
  2. O mobilu určitě napiš článek :-)
    školu si po měsíci užij :-D
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat