1. 1. 2016

Wishlist leden 2016

Ahoj, 
jak jste byli zvyklí na starém blogu, i zde budou wishlisty, za prosinec nebyl a to proto, že to co jsme si přála jsem věděla, že dostanu k Vánocům :) Teď mám tak nějak vše co potřebuji a proto to dnes bude kratší :) Přeji všem krásný první lednový a zároveň i první den v roce 2016! :)

1.Bílé rámečky na fotky

Protože je můj pokoj laděn do černo-šeda  a poličky, kde mám fotky jsou černé rozhodla jsem se nahradit dřevěné rámečky, které se do pokoje moc nehodí bílými :) V Pepcu mají obyčejné za 19 takže hurá pro ně, pak vám sem dám fotku :)

2. Řasenka Lash princess Essence

Tahle řasenka mi perfektně vyhovuje ! Navíc za tu cenu je jako zadarmo ! :)
Mají ještě v zelené verzi s jiným kartáčkem, ale spíš  si zase koupím tuto protože mi právě kartáček velice vyhovuje. Máte někdo zkušenost i s tou zelenou ? Pokud ano pište do komentářů jaké je ? :)

3.Tílko/crop top

Tento pěkný topík mají na ebay a moc se mi líbí. Jediné co mi vadí, že není i foto jak vypadá ze zadu, ale na léto by byl fajn :)

4. Kožíšková vestička


Další kousek z ebay, je asi za 300kč , což není tak hrozná cena za takovou vestu, ale na druhou stranu mám strach jak by vypadala na živo...

A tím tento wishlist končí ! :) Líbí se vám něco z těchto věcí ? :)

4 komentáře:

  1. Mám úplně ale úplně stejné crop tílko jako máš na fotce :) hele a toho internetu bych se až tak nebála, ono na kožíškové vestičce se asi nedá tolik zkazit jako třeba na šatech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi máš pravdu :) Mám strach abych to nehodila do pračky a neopelichalo to, ale snad ne no :)

      Vymazat
  2. Tuto řasenku jsem ještě asi ani neviděla :)
    To "tílko" se mi moc líbí :) Naopak na takovéto kožíškové vestičky nejsem. Čím víc chlupatější, tím víc zámožnější mi to přijde.
    Vzpomenu si na nějakou namyšlenou bohatou ženu, kterou nezajímá, že je to třeba s nějaké lišky nebo něčeho... ale tak to prostě bývá :/ :D
    Každopádně, zle to vůbec nevypadá :D
    Tak snad ty věcí získáš :)
    Tak ahoj :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta vestička je nádherná :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat