20. 1. 2016

Když se nedaří co podařit se má :D

Vlog z předchozích dnů se protáhl, trvá necelých 30 minut což je šílený... přemýšlela jsem o rozpůlení, jenže zase si říkám, že je lepší to mít u sebe ať to navazuje. Počítala jsem tak s maximálně 15-20 minutama, ale nějak se to nepovedlo a to mi nepřijde, že by těch záběrů bylo nějak extra moc a vše jsem i prostříhala atd...Jsem z toho na vážkách, zítra to zkusím celé projet a třeba něco vystřihnout , ale stejně to bude max . pár vteřin... áchjo...:(
Koukal by na to vůbec někdo, nebo jsem se namáhala zbytečně ? 

3 komentáře:

  1. Znám to.. y starosti okolo stříhání, ale na druhou stranu neříkej, že jsi to dělala zbytečně, i kdyby se na to nikdo nepodíval. Střihem se trénuješ pro lepší videa :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevadí když bude vlog dlouhý :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nevadí když bude vlog dlouhý :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat