12. 1. 2016

Objasnění situace

Krásný večer krásky a krasavci !
Někteří možná víte, že momentálně je zkouškové období, které se týká i mě.  Takže teď na blog není čas, což asi není nejlepší, když ho zrovna rozjíždím, ale nedá se svítit.
V rozepsaných mám článek na zhodnocení roku 2015, ale jsem teprve u června , takže článek vyjde až ke konci ledna. Dál chci sepsat recept na roládu a nápady mám, ale není čas.
Tímto vás jen chci informovat, že na blog nekašlu a poprosit o strpení :)



Kdyby jste se ptali jak mi učení jde , tak hrůza, letos mám šíleně nízkou vůli a nedokážu se absolutně soustředit, neustále koukám na videa projíždím FB, a neumím ani 1/3 okruhů. Zkoušky mám už v pondělí a úterý a na metodiku výtvarky jsem ještě ani nekoukla a na pedagogiku volného času jen asi na dvě otázky z 25. Teď se snažím naučit aspoň něco z pedagogiky a psychologie (55 okruhů).

3 komentáře:

  1. ~Čaué~
    Jistě to bude recept na tu krásně vypadající roládu, co jsi měla na instagramu :) Banán uprostřed. Moc hezké :3
    O té špatné vůli, že se nedokážeš pořádně přimět učit, o tom jsi mi psala na blogu.
    Tak to má bohužel plno lidí. I moje spolubydlící, někdy i já.
    Hodně štěstí přeji.
    Uč se! :D
    Tak ahoj :)

    OdpovědětVymazat
  2. oh, veru, to skuskove dava zabrat. tiez mam celkom dost napadov, ale potom sa citim zle za to, ze sa neucim tolko, kolko by som sa mala. ale uz mi to teda dost lezie na nervy :D uz chcem mat vsetky skusky za sebou a na chvilu pokoj. nech sa ti na skuskach dari! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Držím ti palce aby jsi všechno zvládla, hlavně žádný stres :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat