4. 1. 2016

Co jsem dostala k vánocům ?

Hezké pondělí všem ! 
Konečně je tu video Co jsem dostala k vánocům, ptala jsem se vás (na minulém blogu) zda chcete vidět co jsem dostala a protože zájem byl tady to je. Nejsem spokojená s kvalitou a světlem a chtěla jsem se vejít do 10 minut. No moc se to prostě nepodařilo, ale nemám kdy to přetáčet, musím se učit na zkoušky, snad to zvládnete dokoukat, pokud jo budu ráda :)


5 komentářů:

  1. Já jsem hroznej čumil, mě se prostě strašně líbí koukat na to kdo co dostal :D Beru to i jako inspiraci a dárky pro další rok. Škoda jen, že skoro žádnej kluk nedělá tyhle videa/články, abych měla inspiraci i pro bráchy a přítele :D Krásné povlečení, nevím proč mě nikdy nikdo povlečení nedá :D Koukám, že burgundy barva u tebe jede :D
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ááá vraždila bych :D
    Já ti napsala tak dlouhý komentář a skoro ke každé věci jsem něco napsala.
    Třeba že ty trička z cropu jsem hezké a že já mám z cropu budnu. Ale tu mám už déle.
    Také jsem psala, že je ta Minnie hezká.. a plno dalšího a už ani nevím co, tak snad nebude vadit, že teď už to nějak zkrátím :)
    Mě by se zrovna nějaká voňavka.. nebo s píš deodorant, protože t používám víc.. hodila :D
    Jo.. také jsem psal, že mi náhodou kvalita a světlo přijde dobré.. akorát to šumění... ale za to člověk nemůže :)
    Máš toho docela hodně, ale jsou to hezké dárky. Ať dobře slouží :)
    Spolubydlící má fix na rty a zkoušela jsem to a ..asi to co jsi říkala.
    Holítko jsem dostala taky :D
    Můj mobil stávkuje a to ho mám od září :D
    No nic.. tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpověděla jsem ti na otázky v komentáři u mého článku na blogu.
    Odpověděla bych sem, ale abych odpověděla dobře a na vše, je to u mě :)

    OdpovědětVymazat
  4. zavistlivi ludia sa vzdy najdu, ale z toho si nic netreba robit. aj ked viem, ze to dokaze trochu pokazit naladu. kazdopadne super darceky, obliecky su moc pekne :)
    prve topanky vyzeraju uplne nadherne, nejake take by sa aj mne zisli, fakt krasne, na zimu ako stvorene *.*
    leginy musia byt na zimu fakt super, s podsivkou, normalne ti ich tusim zavidim :D ja mam iba take obycajne a je mi v nich vzdy zima :D
    burgundy farba je uplne najkrajsia, stale mam pocit, ze v tej farbe nic nemam, ale nikde som nic krasne nevidela. a ty mas vzdy uplne uzasne veci v burgundy farbe, ako napriklad ten kardigan. fakt moc pekny.
    zimnymi satami by som veru nepohrdla, tie tvoje vyzeraju tak pekne, celkom jednoducho, ale s ozivujucim detailom naspodku.
    asi zniem ako debil, ked ospevujem kazdy kus oblecenia, ktore ukazujes :D ale fakt krasne veci si si ponakupovala :3
    parfemy su celkom fajn darcek, aj ked teda ja si kupujem nejaky lacny od Essence a ak nahodou na nejaky sviatok alebo na Vianoce dostanem, tak to rozhodne potesi ^_^ tento rok som dostala od kamaratky taky celkom velky tester parfemu od Dioru, tak som bola happy.
    vidis, nechty som ti chcela tiez pochvalit, mas ich velmi pekne :)
    take nausnice, ze vzadu je vacsia gulicka a vpredu mensia som si zaobstarala aj ja. ono sa mi celkovo ta moda akosi chvilu hrozne nepacila, ale teraz som tomu dosla na chut :D
    videa s vecami, ktore ludia dostali mam celkom rada, aj ked chapem, ze vela ludom to moze vadit. ale ved nikto ich nenuti pozerat to, ze.
    vela stastia s ucenim a na skuskach! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda koukám na to co dostali ostatní k Vánocům. Povlečení má krásný design.
    Jo nechávám si tě v AFFS :-)

    OdpovědětVymazat