26. 1. 2016

Můj rok 2015

Pokud si chcete přečíst shrnutí roku 2014 najdete ho ZDE

opožděně, ale přece 

Leden - ve znamení zkoušek
Tak jako letošní rok i minulý leden byl ve znamení zkoušek, nakonec jsem všechny zvládla na jedničku a byla spokojená se svými výsledky :). Co se týče blogového světa založila jsem rubriku wishlisty, což je rubrika, kterou mám moc ráda :).
Ve škole tedy začal nový semestr, nový rozvrh a nové předměty :)

Únor -  ve znamení plavečáku 
S holkama na bytě jsme si začali pravidelně jednou týdně vařit večeře a scházet se u nás na pokoji a povídat atd :).
Taťka měl oslavu 50, což byla samozřejmě větší událost a akce :)
Taky byl Valentýn, byla jsme s přítelem v kině na 50 odstínech šedi. Pak jsme šli na večeři do steak baru.
Škola tento měsíc byla ve znamení plavečáku, neboli plavéckého kurzu, kterého jsem se obávala, ale bylo to v pohodě :)
Také už se stává tradicí, že v únoru chodím pomáhat na dětský karneval.
V únoru byly také jarní prázdniny, kde se nestalo nic zajímavého :)
A taky jsme jedno odpoledne s holkama narazily na takovou menší brigádu, kterou jsme pak následně dělaly -  jednou za týden ( někdy ani ne) jsme v dětské kávárně zabavovaly děti v dětském koutku ).

 Březen- ve znamení slučáků
Od března jsem teda 3x do měsíce chodila do kávárny, ale nemělo to moc úspěch, žádný program tam dělat nešel, takže jsme fungovaly jak chůvy.
Docela podstatná událost byl slučák ze střední... doufám, že brzy bude zas :)

A aby těch slučáku nebylo málo, tak jsme měli i ze základky, spoustu lidí jsme neviděla od osmé třídy ( přestupovala jsem na poslední rok na jinou školu). Opět ráda vzpomínám a doufám, že nebyl poslední :) :)
 Samozřejmě jsem udržovala kontakty i se současnýma spolužačkama a spolubydlícíma a pořád jsme si vařily a občas šli na víno nebo na kafe :)
 Se školou jsme také jeli do dětského domova a do školy pro tělesně postižené.
Další pro mě velká událost bylo, že se moje kamarádka Lůca vrátila z Anglie, tenkrát jsem si myslela, že vše bude zase jako dřív, ale není, to jsem, ale nevěděla moc se na ní těšila :).

Duben- ve znamení kamarádů
V dubnu jsme byla tak nějak šťastná, pamatuji si jak jsme šli do cyklobaru a hrozně se tam nasmáli , bylo nás tam celkem hodně a právě i zmiňovaná Lůca, pak následovala i zábava u nás na vesnici, která bla opravdu úžasná ! :)
Budu ráda, když si přečtete článek , který  to tak nějak vystihuje ZDE
Další akce byla Diskov, opět ten pocit být s kamarády...
A poslední událost završily osmnáctiny mojí nejlepší kamarádky Týny. A ještě bych neměla zapomenout na čarodejnice, které jsme slavili u nás v garáži, ale opět to bylo fajn, jen jsem byla sklamaná, že se na to některé kamarádky vykašlaly.... A  upřímně i bez nich to bylo super ! :)




Květen- ve znamení zkoušek a sbližování se s holkama ze třídy
V květnu byla ve škole další exkurze a to do Waldorvské školky a později i do speciální. V Litomyšli ( kde studuji) byl Majáles a my šli na Missáka roku a bylo to fajn ! :).
Taky se začalo řešit problémy s bydlením ( už nebydlím tak, kde minulý rok).
Ke konci května už začínali naše klasické grilovačky, které prostě milujeme a snad každý týden někdy i dvakrát, přes léto grilujeme.
Květen také přináší další zkoušové období a s ním zkoušky. Které jsem upřímně moc neřešila a nehrotila to, vše jsme udělala v pohodě v předtermínu a  s holkama ze třídy jsme chodili ven na piknik a sledovat hokej do nějaký z hospod :)
Také u nás bývá každý rok pouť a je to druhá největší pouť v ČR,což bylo taky super a pak už jen testy a zkoušky. Všechny za jedna nebo za dva :)
Na konci května jsme oslavila 20 narozeniny, ale žádnou kalbu jsme nepořádala, jen v kruhu rodiny.

Červen ve znamení první praxe a brigády
První týden jsem  chodila na praxi na intr a bylo to fajn, od druhého týdne jsem nastoupila na brigádu do restaurace a chodila tak každý den. Samozřejmě nechyběli grilovačky na zahradě a letní idylka.
Taky se u nás kátila Májka a to znamená zábavu, kde byli moji kamarádi, ale i rodiče a poprvé jsme takhle popíjeli spolu :D
Do kina vtrhli také mimoni a u toho jsem chybět nemohla :D A taky jsem začala tak trochu natáčet na youtube :)

Červenec ve znamení prázdnin
V červenci jsme jeli s mým klukem Tondou do Aqualandu, kde to bylo skvělý a ráda bych se tam ještě podívala :) Taky proběhlo pár přespávaček s kamarádkama, ale pořád jsem chodila na brigádu. Od července jsem se začala na brigádě střídat s mou kamarádkou Týnkou - takže víc volných dnů, ale zase když měla volno ona já ne  a naopak :(. Taky jsem udržovala kontakt s kamarády ze střední ( Matěj, Káťa a Lůca). Každý víkend byly rodiné grilovačky aznáte to prostě léto :)






Srpen ve znamení moře a tábora
V srpnu kromě brigády přišlo i něco pozitivního, jela jsem s Tondou k moři, což bylo super a po návratu jsem jela na tábor jako instruktorka, což byla má druhá školní praxe :). Tohle jsou dost výrazné zážitky z léta o kterých se znovu rozepisovat nebudu :)
I když to zní šíleně, tak teprve v srpnu mě čekalo překvápko, protože konečně se sešla většina mích kamarádů a nečekaně mi popřáli k narozeninám a daly dárek :D




Zaří ve znamení návratu do školy
Nový školní rok pro mě znamenal stěhování, bydlím na intru, který funguje jako kolej (bez vychovatelek, vycházek, zákazů atd) takže vlastně ubytovna. Protože má tahle budova na název Orion aréna, říkáme jí prostě orionka a my jsme holky z orionky alias berušky :D
Proběhla uvítací akce, seznamování s těmi co tu bydlí ( holky na pokoji jsem znala, bydleli jsme spolu i předtím) Marťa se mnou byla na pokoji a Blanča je moje spolužačka a bydlela dřív ve stejném domě, ale v jiném pokoji :).
Začala jsem každou středu chodit na praxi do družiny a víkendy jsem trávila pravidelně s kamarádama v hospodě :D
Taky jsme se školou jeli do Jedličkova ústavu a na neviditelnou výstavu,což je zěáitek na celý život... doporučuji !
Taky jsem chodila na byt ke spolužačkám na takový  menší akce :)
Nesmím taky zapomenout na studentskou párty. Taky u nás byla pout takže jsem jeden den brigádničila v hospodě a další den si to užila s kamarádama na zábavě :)
Moje nejlepší kámarádka z dětství oslavila osmnáctiny a my jí připravili tajnou oslavu což bylo taky super. No hodně jsem trávila čas s kamarádama jak ze školy tak z domů :)


Říjen ve znamení něco ztratíš něco dostaneš, někdy jsou ztráty ale moc velké
První říjnový den nás nečekaně opustil děda, co víc o tom napsat, doufám, že chápete sami.
O něco veselejší bylo že se mi splnilo DLOUHO očekávané přání a to piercing do pupíku, to je pro mě opravdu významné a jsem za to ráda.
Další tajná oslava byla opět pro jednu z mých NEJ kámošek tentokrát v Japonském stylu (miluje Japonsko), opět vydařená oslava :)
Také jsem se zase sešla s kamarádkama ze střední a tentokrá mohla i Kamča což bylo boží :)
Jinak pořád jsme trávila víkendy s kamarády nejčastěji v cyklobaru :)

Listopad ve znamení Ektora
Stále jsme chodila na menší akce k holkám ze třídy na byt .
Taky se mi splnilo další z mých přání a to live koncert ektora a hned z první řady áách ! Nepopsatelný, nezapomenutelný, byla jsem šťastná.


Prosinec ve znamení vánoc !
Na začátku prosince jsem byla na Vánočním jarmarku, který pořádala naše školka, tak jsem tam pomáhala :) Plnila jsme nějaké úkoly do školy co jsme měli do vánoc splnit (video do dramataku, prezentace do pedagogiky vol.času, řečnické cvičení do pedagogiky a psychologie atd)
Taky jsme měli arteterapii a zůstávali ve škole přes víkend, ale bylo to zajímavé. A víkend jsme si užili a večer něco málo podnikly :D
V předtermínu jsme si udělala zkoušku z angličtiny ( za jedna).
Pak už začalo vánoční období s holkama v Litomyšli jsme si to užila a moc hezky oslavila, na to opět jen tak nezapomenu. S mou nejlepší kamarádkou Týnkou jsme ši taky dávaly dárečky a šly do hospody, kde jsme v létě brigádničily a opět to bylo moc hezké. Také mi přišel dopis s dárečkem od kamarádky, s kterou jsem bydlela na začátku prváku, ale stýkáme se i ted :)
Pak už jsme slavila vánoce s rodinou, ale o tom už je na tomto blogu deníček, včetně silvestra, takže to opakovat nebudu :) 



No a to byl můj rok 2015, řekla bych že za nic nestál, ale když jsem to sepsala, byl úžasný ! Plný kamarádu, setkání, udržování kontaktů, byl to vydařený rok ! :)
Jsem ráda, že díky blogu a článku jsem si to mohla uvědomit a nevidím jen to špatné ! Stay pozitive !

Kdo dočetl do konce je fakt dobrej a děkuji <3

Páj, páj


2 komentáře:

  1. Docela brzký článek :)
    Buď to máš ve škole a v učení štěstí a nebo jsi šprt... samozřejmě v dobrém :)
    My dělali plavecký kurz minulý rok :)
    Asi v období co ty :D
    Ty fotky jsou hezké :)
    většinu zážitků, o kterých tu píšeš, si pamatuji z deníčků :)
    Ektora moc nemusím :)
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  2. mam pocit, ze rok 2015 si mala naozaj pekny. pekne vecery, oslavy s kamaratkami, rozne akcie a grilovacky. uz teraz sa tesim na leto, ked bude zase sezona opekania, pretoze tvoj clanok mi to uplne pripomenul <3 tak nech aj 2016tka stoji za to! :)

    OdpovědětVymazat