16. 2. 2016

Diary 16.2.2016

Ahoj, na blog poslední dobou nemám vůbec, ale vůbec náladu, nevím proč...
Po lyžáku byl celkem fajn týden, sice zase škola, ale šlo to. Ve středu jsme měly s holkama ze třídy menší akci a bylo to fajn :)

V sobotu jsem byla s Tondou na plese a společné s námi i naši kamarádi Renča s Honzou byl to fajn ples a večer <3
 Protože byl Valentýn dala jsem Tondovi stříbrnou kravatu, aby jsme ladili :D
Já dostala překrásný polštářek, čokoládu ve tvaru srdíčka a takovou malou hru pro páry s kartičkama, ale jsou tam fakt divný úkoly, tak uvidíme jestli to vůbec někdy budeme hrát :D
No překvapil mě hodně, vůbec jsem tolik dárků nečekala, dojalo mě to, ale taky jsme byla naštvaná, že jsem si řekli, že si nic nedáme a on mi toho dal tolik :D

 No a od lyžáku jsem byla tak nějak nachlazená a přecházela jsme to, ale dnes pro mě taťka jel a budu doma, zítra půjdu k doktorovi, vypadá to na zánět dutin, tak uvidíme. Příští týden jsou jarní prázdniny, tak je možný, že je strávím s antibiotiky, ale třeba ne, uvidíme :)

Nevím jestli díky marodění bude na blog víc času, možná jo, chtěla bych nafotit nebo natočit nějaký novinky co jsem si koupila, ale nějak se nemůžu dokopat a celkově nevím o čem psát....

No pro dnešek je to vše tak Páj, Páj


1 komentář:

  1. ~Čaué~
    Je fajn, že ses měla fajn :3
    Ten polštářek je super, viděla jsem na insta nebo možná na fb, teď nevím :D
    Já byla také trochu nemocná ale nějak jsem se z toho sama dostala. Tak se hlavně uzdrav :)
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat