24. 2. 2016

Diary 24.2.2016

Čauko, 

naposledy jsme psala deníček s tím, že jsem nemocná. Do neděle jsem brala antibiotika, ale od pondělí jsem v pohodě :). V pondělí jsem teda byla ještě doma, ale bylo krásně a chtěla jsem jít hrozně ven a lituji, že jsem nešla.
Včera - což bylo úterý jsem jela do Žďáru, což je město hned vedle nás zařídit si praxi ve školce, pak jsem obešla obchody a nakoupila si nějaké věci, vše uvidíte v nákupech, dneska jsem si přednastavila 3 články a vše jsou nákupy. Nákupy totiž byly naposledy v prosinci a to ještě na starém blogu. Rozdělila jsem to na 3 části a to na kosmetiku, nákup z obchodu Pepco a pak ten zbytek.
Klidně bych nějaký zveřejnila hned, jenže z každého článku mám nějaké věci v Litomyšli, kde studuju a potřebuju to vyfotit, takže článek vyjde nejdřív příští týden :(. Teď mám jarní prázdniny.
Dneska možná půjdu ven s kamarádkou Terkou vyvenčit její labradorku Sunny, ted trochu vylezlo sluníčko jinak celý den sněží a prší, tak jsem zvědavá jestli sluníčko vydrží nebo ne :)

Můžete mě sledovat na:
Instagramu: voblizdrzka
Snapchat: voblizdzka
Twitter:janii.kralova (@janicekralevic)

1 komentář:

  1. ~Čaué~
    Jak už jsem psala na insta i na fb, na této fotce ti to moc sluší :3
    Já antibiotika nikdy nějak nebrala :) Nechci to nějak zakřiknout, ale nikdy jsem moc netrpěla na nemoci, pokud vím :)
    Já mám teď už zařízené na kveten praxe ve školní družině.
    Já moc nenakupuji :)
    Dnešní den, co se týče počasí je divný.. chvíli prší,chvíli sněží, chvíli svítí sluníčko a chvíli padaly i kroupy O.o
    na snapu si tě přidám :D
    Tak ahoj :)

    OdpovědětVymazat