21. 2. 2016

Recept - Banánová roláda

Krásnou neděli všem ! 
V dnešním článku vám představím vynikající recept na banánovou roládu. :)
Nevím jak vy, ale já osobně mám mnohem raději hrníčkové recepty - recepty, kde nemusím nic vážit a odměřovat, ale používám hrneček a lžíce, právě proto, mám tento recept ráda a je to rychlovka a všem moc chutná.
Ingredience:

Těsto:
4 vejce
 4 lžíce cukru (krystal)
4 lžíce polohrubé mouky
1 lžíce kakaa
2 banány
+ pečící papír

Krém:
1 sáček pudinku (doporučuji ten co se nemusí vařit)
1 hrnek mléka
1 kostka másla
5 lžic cukru (moučkového)


Postup: 
Z bílků a poloviny cukru ušleháme sníh, do něho pomalu vmícháme žloutky, zbylý cukr, mouku a kakao. Na plech si dáme pečící papír a těsto na něj vylijeme a rozetřeme. Pečeme ve vyhřáté troubě asi 12-15 minut (elektrická trouba 200, horkovzdušná 180 a plynová stupeň 4).
Upečený korpus přeneseme do chladna a necháme vystydnout.
Pudink s mlékem  připravíme podle návodu, změklé  máslo, rozetřeme s cukrem a po lžících do něj vmícháme pudink ( doporučuji mixerem).

Z korpusu sundáme pečící papír na těsto dáme 2/3 krémů a vložíme banány, poté zavineme a potřeme zbytkem krému. Dáme zatuhnout do lednice a je hotovo :)

Tak co, zkusíte tento recept ?  

4 komentáře:

  1. ~Čaué~
    Také mám nejraději měření na hrníčky. Ne že bych nějak hodně pekla a vařila, už jsem dlouho nic neudělala :D
    Vypadá to dobře. Asi ses o tom už zmiňovala a měla jsi foto i na insta :)
    Nevypadá to ani tak složitě. Měla bych to někdy zkusit :D
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych to udělala z celozrné mouky a třtinového cukru a bylo by to taky super!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jsem taky takový prevít, co nesnáší váhu. Nicméně skvělý recept. Zrovna jsem přemýšlela, jaký zakusen zítra upatlam. Dekuji za tip :)

    http://fashiobweltlilly.blospot.cz

    OdpovědětVymazat