18. 2. 2016

Recenze krém na tělo a ruce Milk&Honey Oriflame

Ahojtééé :)
 Je tu  recenze, tuhle jste mohli vidět na mém starém blogu, ale už je to delší doba a protože na krém nedám dodnes dopustit, dávám recenzi i na tento blog :). Rozhodla jsem se nějaké recenze a možná nějaké recepty ze starého blogu zveřejnit i zde :) 

A už k recenzi jedná se o můj oblíbený krém na tělo a ruce :)
Myslím si, že krém není moc profláknutý a já osobně jsem na něj ještě žádnou recenzi nečetla, což je podle mě chyba protože je skvělý ! :)
(edit - pár recenzí už jsem četla, ale jak říkám článek je zkopírovaný ze starého blogu a i tak pořád platí, že není příliš profláklý :) )

Popis krému, který jsem našla na internetu:
"Bohatý hydratační krém příjemně zjemňuje, zvláčňuje a vyživuje pokožku rukou i celého těla."



Vzhledem k tomu, že nemám suchou ani problematickou kůži nedokážu asi správně zhodnotit jeho hydrataci, ale podle mě je dobrá :). První balení jsem si koupila na Medových slavnostech, kde byl těmto produktům věnován celý stánek a podle toho co paní říkaly tak by měl mít nějaké hydratační účinky :)
Čím si dostal mě je, ale vůně ! Voní naprosto božsky, už po otevření víčka se vyline nádhrená vůně, opravdu strašně příjemná. Krém používám po vykoupání ( ne pravidelně) a většinou si s nim namažu celé ruce, vůně vydrží a pak krásně voním, řekla bych že na to že je to krém vůně opravdu vydrží, navíc se krém rychle vsákne a nemáte pak pocit, že jste celé mastné :). Když jsme byli na těch medových slavnostech, tak nám paní dala kousek na ruku a my jsme pak chodili a pořád k tomu čuchali a pořád to vonělo, tak jsme se rozhodli ho koupit :) Vydržel mi necelý rok s tím, že jsem ho nepoužívala pravidelně a k narozeninám jsem dostala nové balení přímo z katalogu Oriflame. Je to zatím můj nejoblíbenější krém, zatím jsem na lepší nenarazila ( . Krém není vůbec hutný, ale krásně jemný. Balení má 250 ml.
S cenou je to opravdu různé ve slevě se dá sehnat za necelou stovku, ale narazila jsem i na cenu přes 250 kč. Mám už několikáté balení a letošní vánoce jsem dostala i sprchový gel a mýdlo :)

Klady:
- Krásná vůně
- Rychle se vstřebá
- Pokožka je po něm jemná a hladká
- Dá se sehnat za skvělou cenu
- Nespotřebuje se rychle
- Není hutný
- Poměrně velké balení

Zápory:
- Pro mě to není zápor, ale pro někoho možná ano a to ten, že není v kamených obchodech - pouze v katalogu, na internetu, nebo například na nějakých akcích jako již zmiňované medové slavnosti :)

1 komentář:

  1. ~Čaué~
    Asi si tuto recenzi na minulém blogu nepamatuji :)
    Vzhledově se mi líbí :D Jakože balení :D
    Koukám, že na něj nemáš žádná negativa a to, že není v kamenných obchodech, je pro tebe, jak vidím, spíš jen nevýhoda. :) Já myslím, co se týče té hutnosti.. někomu to je třeba jedno a vyhovuje mu to tak a někomu jinému třeba ne :)
    No nic :) Ahoj :)

    OdpovědětVymazat