8. 2. 2016

Lyžák 2016

Ahojte, takže celý minulý týden ( od 30.1-6.2), jsem byla na lyžařském výcviku, neohlásila jsem žádné pozastavení, přednastavila jsem wishlist a vzhledem k tomu, že se mi zatím nepodařilo blog rozjet tak, jsem si říkala že ti  tři pravidlení návštěníci to nějak vydrží :D

Sice nejsem už na střední, ale vzhledem k tomu, že studuji pedagogiku, musím i já absolvovat kurzy - v prváku to byl plavecký, letos lyžářský a ve třeťáku turistický.
Možná se budete divit, ale ve svých 20 letech jsem nikdy nestála na lyžích, nikdy jsme je neměla na noze - kromě běžek, ale sjezdovky NIKDY. Takže to bylo opravdu zajímavé, ale zvládla jsem to :D
První den nás postavili na kopec a řekli ať sjedem, naštěstí nás co nelyžujeme tam bylo víc, ale bylo to dost šílený, nevěděla jsem jak se zapínají přaskáče (boty na lyže), jak se brzdí atd a oni řekli ať sjedu kopec jako vážně ? :D

No lyžák jsme si užila tak napůl, s holkama a po večerech to bylo super, výlet do muzea, hospůdky a volný odpoledne, hry ve sněhu, koulovačka v 11 večer, stavění sněhuláků to vše bylo super, i to když se mi podařilo sjet sjezdovku, vyjet na vleku atd. :)

Co se mi už tolik nelíbilo, bylo jídlo, pokoje a hlavně nošení těžkých lyží do kopce, to jsem nenáviděla a vždycky jsem přišla úplně vyčerpaná a bylo to horší než celé dopoledne na sjezdovce :) 

První dva dny jsme nevěřila, že někdy budu lyžovat a že budu schopná sjet kopec, pak jsem to zvládala i když jsem si jezdila obloučky přes celou sjezdovku  a pomalu, v křečovité poloze sjížděla dolů :D

Nebudu se nějak dopodbrobna rozepisovat, přidám ale pár fotek :)
Bohužel zatím moc fotek nemám, fotilo hodně lidí a zatím mám fotky jen od jednoho člověka, další , kde jsme se fotili i s holkama na pokoji atd nemám, tak  do článku přidám jen ty, které zatím mám, myslím, že to pro ukázku stačí :)
( celkem nás tam bylo opravdu hodně jeli jsme celkem  4 třídy, ale spousta lidí mělo kurz uznaný ze střední školy, takže nakonec to vyšlo jako asi dvě třídy :) )
Družstvo číslo 3

Naše třída V2.A
S krakonošem :D

Výletníci ze 3. a 4. družstva 






2 komentáře:

  1. ~Čaué~
    My na střední.. minulý rok měli lyžařský, tento rok budeme mít vodácký, plavání jsme jakoby měli také minulý rok :D
    A o turistickým jsem slyšela jen z vyprávění babičky, když chodila na peďák :D
    Já se ani tak nedivím, že jsi stála poprvé na lyžích... i když jsem si říkala, že jsem skoro jediná, kdo se naučil lyžovat asi tak minulý rok, co se tohoto věku týče :D
    Jsi ale dobrá, že jsi to zvládla :D)
    Fotky jsou fajné :)
    Nesnáším tahání lyží, zapínání lyžáků a chození v nich :D
    Ale jinak fajn :D
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem na lyžáku nikdy nebyla :-D a nikdy jsem na lyžích nestála :-D popravdě mě to ani moc neláká. Suprové fotky.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat