1. 7. 2016

Wishlist červenec 2016

Než přejdeme k wishlistu na následující měsíc, chci se omluvit, že od dubna žádný wishlist nebyl, snad už to teď bude lepší a bude vycházet každý měsíc :)
Každopádně i přesto toho zde není mnoho ..:)

1.Sluneční brýle
Tyto sluneční brýle jsou z ebay, nejsem si jistá jak budou slušet mě, ale na obrázku jsou super :)
Stojí asi 85 kč :)

2. Batoh

I tento kousek je z ebay, líbí se mi tak uvidím zda se rozhodnu ho objednat nebo ne :)
Je za 340 Kč
(na vinted mám v oblíbených ještě pár favoritů batohů, ale čas mám do září, protože batoh nosím nejčastěji do školy, jinak spíš kabelky :) . Možná pak udělám článek s fotkama batůžků abyste mi pomohli vybrat ten nejlepší :) )

3. Crop top s dlouhými zády

Absolutně nevím jak tento kousek pojmenovat ani kde ho sehnat, na internetu jsem našla tento obrázek, střihově si to tak nějak představuji, jen bez nápisu a klidně vzadu kratší stačilo by, aby mi zakryl zadek, ale vepředu ukazoval kousek břicha. Pokud někdo víte pod jakým názvem tento typ trička hledat na internetu, nebo kde se dá něco podobného sehnat dejte mi prosím vědět do komentářů :)

A to je pro tento měsíc nejspíš vše, jen tři věci, ale asi nic nepotřebuji :D

6 komentářů:

  1. Mne osobne sa také crop topy nepáčia, keď už to je raz krátke, tak nech sa to nemení :D

    www.frenchstyle.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ~Čaué~
    Já sluneční brýle mám, ale už je mám dlouho a možná bych si představovala trochu jiné.. Na druhou stranu plno slunečních brýlí nemají ta správná sklíčka... a ačkoli si lidí myslí, že si chrání oči před sluníčkem, není to tak.
    Zrovna ty na obrázku nevypadají, jako by měly ta správná sklíčka... takové brýle jsem většinou mnohem dražší, ale vypadají dobře a jsem si jistá, že ti budou slušet :)
    Cena je skvělá!!
    Ten batůžek je luxusní :3
    Crop top s dlouhými zády jsem ještě neviděla a příje mi to crazy :D
    Tak snad vše seženeš :)
    tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se strašně líbí ty brýle a je super, že jsou levné. :)

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkné věci :) mně by tyto brýle asi neslušely

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se ten crop top nějak nelíbí, nemůžu si pomoct, ale vypadá to divně :-D
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat