27. 7. 2016

SUMMER TAG /Letní tag

1. Oblíbený kosmetický produkt na léto?
V průběhu roku používám stejné produkty, ale speciální produkt na léto je voděodolná řasenka od maybelinne :)
zdroj:http://onlynellis.blog.cz/

2. Oblíbené letní pití?
Miluju Mojito, jen ho nepiju moc často, protože sama ho nedělám a koupit se nedá všude :) Ráda a často v létě piju například bezinkovou šťávu, zelený čaj s limetkou nebo ledové kafe.


3. Oblíbený produkt na rty?

Jednoznačně Eos sweet mint , nádherně chladí rty. Na rtěnky pře léto moc nejsem :)


4. Bazén nebo pláž?

Oboje. Pláž má své kouzlo a je mi vzácnější, ale u bazénu mohou být skluzavky a tobogány a například doma u bazénu si mohu lehnout na lehátko a opalovat a nikam neodpluji :D. 






5. Léto = crazy vlasy. Jaký je tvůj "must-have" produkt na úpravu vlasů?

Teď už nic většinou si nahodím drdol nebo culík, dřív jsme si každé léto dělala bavlnový copánek.


6. Opalování na slunci nebo "fake" opálení?

Na slunci. JEDNOZNAČNĚ


7. Oblíbený letní lak na nehty?

Neonové růžový z Claire´s

V reálu je ještě hezčí než na fotce a k opálené kůži vypadá suprově :)


8. Nějaká letní tradice?

Grilovačky 



9. Oblíbená letní vůně?

Fuha... teď mě nic nenapadá možná vůně jahod a vůně letních večerů...nevím...

A z parfémů moje oblíbená voňavka z Avonu summer white sunset 


10. Oblíbené grilované jídlo?

HERMELÍN - M i l u j u 


11. Jaké máš plány na léto?

Letošní léto nic velkého, k moři nepojedu, byla jsem na Slovensku v termálním koupališti a ještě pojedu se svým klukem na dva dny do Dětenic tady v Česku, pak možná na výlet do ZOO do Dvora Králového, se synovcem MOŽNÁ do Pohádkové říše skřítka Fábuly. Jinak chodím na brigádu a taky možná od srpna začnu pracovat každý pátek ve školce a pokud se otevře už v srpnu, tak možná i v jiné dny :). A ráda bych se setkala s kámoškama ze střední a podnikla něco s kamarádkama od nás z vesnice :)



12.Co nejraději děláš v létě?Co nejraději v létě děláš, když prší?

V létě nejraději chodím ven s kamarády a podnikám něco-nějaký párty nebo jen tak chill venku, jenže letos se mi to nedaří ani trochu. Pak ráda griluju samozřejmě trávím čas se svým klukem, ráda jezdím na dovolenou a podobně. A když prší ? Tak jsem doma a valím se u noťasu, ale co bych dělala nejraději? Třeba filmové odpoledne s kamarádama, jet někam na nákupy nebo podniknout něco co se dá dělat vevnitř :)

16 komentářů:

  1. Skvelý článok. :)
    Tú maskaru používam aj ja, je úžasna. Mojito milujem, niekedy si ho robím aj sama doma z čerstvej mäty, mňam. Keďže ja nie som moc na tie tobogány a takúto zábavu, takže som taký plážový turista (aj more mi veľmi pomáha na môj ekzém). :) Grilovačky sú najlepšia časť leta. :-)

    úžasný článok, dobrý nápad. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky moc ráda griluju s kamarády, je to prostě super :)
    Taky určitě preferuji opálení na slunci, protože to fake je prostě fake... :( :D

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý Tag! Mám je hrozně ráda, takže se do nich vždy začtu a je mi pak hrozně líto, že už je konec!

    OdpovědětVymazat
  4. ~Čaué~
    Já nikdy asi voděodolnou řasenku nevyzkoušela, ale mě častokrát dobře drží i klasická... i na koupálku :D
    Ani nevím, jestli jsem Mojito už pila :D jak se to vezme :D
    Eos jsem nikdy neměla... ale jako zkoušela jsem :)
    Grilovaný hermelín jsem ještě asi neměla, ale musí to být božíí :3
    Já přes celé léto budu mít asi dva výlety :)
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se máš, mě se klasická rozteče a vypadám jak zombie :D. Grilovaný hermelín MUSÍŠ ochutnat :D Jde udělat i doma na pánvičce a je to mega dobrý ! :)

      Vymazat
  5. mojito tiez milujem, obcas si robim taku mojitovu limonadu doma, to je uzasne letne osviezenie <3
    grilovacky mam tiez rada, akurat tento rok to nie je uplne ono. ale tento rok je vsetko uplne inak ako minule leta, takze asi tak :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný letní tag ♥ Grilovačky taky miluju a ještě stanování je fajn :P

    OdpovědětVymazat
  7. jéé, moje řasenka :D ten EOS bych mohla znovu zkusit :)

    OdpovědětVymazat