23. 7. 2016

Diary 23.7.2016

Ahoj a krásnou sobotu všem (jsem jediná, která téměř nepozná jestli je všední den, nebo víkend ? :D)
Od minulého deníčkového článku se nic moc nestalo, můj kluk Tonda měl narozky takže jsem mu udělala borůvkovo-tvarohový dort a měl úspěch a všem chutnal :) V sobotu jsme jeli do nákupáku, kde jsem si koupila brýle o nichž jsem psala článek "Kam na sluneční brýle?"
a Tonda si koupil k narozkám kraťasi (mimo to ode mě dostal triko a půlitr se značkou BMW a jeho autem). :)
Dali jsme si k jídlu pořádnou porci shusi a ani ho nedojedli ale bylo VÝBORNÝ <3

V neděli jsme jeli za jeho babičkou což zabralo téměř celé odpoledne a večer jsme grilovali :)
V pondělí ani nevím co jsem dělala a od úterý chodím každý den na brigádu na zmrzlinu :)
Včera jsme byli s Tondou a Renčou s Honzou na véči a posedět a bylo to moc fajn a výborně jsme se najedla :)



Méně příjemnou zprávou je, že ve školce, kde jsem měla chodit na brigádu a částečně pracovat byl požár a vše se tím o pár měsíců posune... nepříjemná komplikace no:(  (článek o mé radosti do přijetí do školky ZDE)

Zítra se možná konečně sejdu se spolužákem ze střední s Matějem, s holkama ze střední jsme si taky domluvily sraz tak snad už to konečně dopadne, protože jsme se nemohly shodnout na termínu :)
Další nepříjmenou komplikací je, že možná nepojedu jako instruktorka na tábor, protože se přihlásilo málo dětí, štve mě to protože jsem měla jet právě s kámoškou ze střední s Lůcou a ještě s kámoškou Týnou a dost jsme se těšila... Tak snad to dopadne dobře a pojedem.
Taky se chystám na dovču s Tondou jen po česku pojedeme už příští týden:)

A to je asi vše podstatné, tak si užívejte léta, protože než se nadějem budem zase ve škole :D
(pokud nepracujete)
Papa

5 komentářů:

  1. Ten dort vypadá skvěle :) ať vám vyjde dovča s přítelem ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak přeju všechno nejlepší!
    Ten dort vypadá fantasticky a je dobře, že se výdáš se spolužáky. Já takové štěstí nemám. Stejně bych asi nikoho nepotkala, protože ležím doma s chřipkou.
    Nádherný článek i fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. ~Čaué~
    Já to kvůli poště vím, který je den.
    Musím :D
    Borůvkovo tvarohový dort, to musí být moc dobré :3
    Se máš :) Viděla jsem nějaké fotky na snapu. JE fajn, že máš na brigádě i nějaký čas :) Dovolenou si užij :) Se máš. Já už několik roků nejezdím nikam :D
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dodatočne prajem tvojmu priateľovi všetko najlepšie. :-)
    Mrzí ma, že ti nastali rôzne komplikácie, určite by ma to hnevalo, ale snáď sa všetko dá rýchlo do poriadku a bude to dobre. :-)
    Inak nechápem, že ideš dobrovoľne pracovať do škôlky, na to by som ja osobne nemala trpezlivosť ani nervy, tisíc klobúkov pred tebou skláňam. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ta torta vyzera uzasne a aj tie cestoviny <3 teraz si mi tymito fotkami poriadne chute urobila :D
    ten poziar v skolke ma fakt mrzi...
    a snad ta stretavka zo strednej vysla a drzim palce, aby si nakoniec do toho tabora ako instruktorka isla :)

    OdpovědětVymazat