13. 7. 2016

Diary Slovenko Velký Meder :)

Čááukoo,
minulý článek byl dost pozitivní, několikrát jsem si ho přečetla a měla z něj dobrý pocit :a musím říct, že radost mám pořád, samozřejmě už nejsem v takovém tom prvotním šoku a radosti, to už postupně vyprchává, ale radost samozřejmě mám velikou :). Jen už nejsem pod takovým tlakem emocí a už se necítím tak sebejistě a "nejlíp" na světě :D Ale je mi fajn ! :D

Jak asi víte, byla jsem přes víkend na Slovensku, konkrétně ve Velkém Mederu. Jako mladší jsem tam s rodiči jezdila , byla jsem tam asi 4x nebo tak nějak nejsem si úplně jistá, ale měli jsme to tam moc rádi :). 
Ve Velkém Mederu jsou totiž velké termální koupaliště . spousta bazénů, některé jsou teplé (37 stupňů), jsou tam masáže vodníma tryskama, bublinky, tobogády, klouzačky a všechno možné. Jela jsem se svým klukem, rodičema a synovcem (brácha s Luckou, nemohli, protože neměli kam dát psa).
Musím říct, že jsme si to užili :). Vyjížděli jsme kolem 5:00 v sobotu ráno, abychom tam na 9:00 byli, Koupili jsme si celodenní vstupenku, ale ráno poprchalo a nebylo moc hezky, pak se udělalo tepleji, ale bylo oblačno s moc nesvítilo- jen chvílemi, ale aspoň bylo horko :). Celý dne jsme strávili v areálu koupaliště.
První den jsme si hned dali wafli (já s mamkou), na ty jsme se těšily, ale nakonec na mě byla moc sladká a ani jsme ji nedojedla :D. K obědu jsem si dala halušky, protože je miluju a doma je neděláme, navíc pro slovensko jsou typický.
Navečer jsme naskákali do auta a dojeli k poli a tam postavili stan, no a  já s tondou jsme spali v autě a řeknu vám, že nic moc spaní :D. 

Ráno jsme opět vyrazili na koupaliště také hned od rána. Měli jsme krásný počasí, teplo a sluníčko, takže jsem se i opálila. Pokud tam někdy budete určitě si dejte ve stánku mochito, protože bylo luxusní, taky tam mají výbornou zmrzlinu (dala jsem si velikost "mini" a tak tak jsem jí dojedla, pak měli ještě malou a velkou, to si nedokážu předstvit jak někdo sní :D).
I druhý den jsem si dala halušky - tentokrák ale v jiném stánku (větší porci za nižší cenu, první den jsme prohloupila :D).
Co se týče atrakcí ty se museli dokoupit zvlášť takže jsem si koupili i 10 jízd na atrakcích, nejlepší byla taková klouzačka s rampou jelo se ve člunu (my vždycky jeli ve dvojčlunu) , nevím jak to popsat tak si to kdyžtak najděte na internetu :D. Zdarma byly dva tobogány ve vnitřním bazénu, ty nebyly špatný jen tam byly fronty, bylo to vevnitř a daleko od naší deky, kde jsme měli věci. No celkově se výlet vydařil a všichni jsme si to užili. Upřímně řečeno vůbec jsem nefotila bazény, nebo jídlo atd, mobil jsem skoro nevytáhla a byla úplně odpojena od soc. sítí atd. :)
Máme jen fotku s Tondou z večera u pole kde jsme stanovali a "autospali" :D

No první prázdninový výlet mám za sebou a už se těším na další :) 
A co vy už jste o prázdninách někde byli ? :)




14 komentářů:

  1. Také bych se v budoucnu na Slovensko ráda podívala :) je dobře, že jsi si dovolenou užila :) ta fotka je krásná! ;) já zatím byla na Lipně a ještě mě několik výletů/dovolených čeká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji aby jsi se tam podívala, je to tam super :). Na Lipno jsme měli zálusk letos, ale nakonec pojedem jinak :)

      Vymazat
  2. moji rodicia ma vzdy tahaju bud do Medera alebo Mosonmagyarovaru :D a ja mam aj tak najradsej iba Senec a Aquapark tam. ale mozno sa necham prehovorit a pojdem aj do Medera, ked sa pojde, lebo to znie rozhodne lepsie, ako si to pamatam :D
    no v aute verim, ze sa teda nespalo prilis dobre, ale ked ste tam uz tak dlho cestovali, tak bolo asi fajn, ze ste boli dva dni.
    ta fotka je uplne luxusna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se určitě nech vytáhnout ! Velký Meder je skvělej! Já tam byla tuším před 4 lety a za tu dobu se to dost změnilo jsou tam nový klouzačky a tobogány a je to tam fakt super <3 taky miluju ty stánky se spoustou jídla a prostě Meder mám fakt dost ráda a věřím, že jsem tam nebyla naposledy :). Děkuji za pochvalu fotky i mě se moc líbí :)

      Vymazat
  3. Já si teda nedokážu představit, že bych se měla v autě vyspat. Stačí mi to, když jedeme s našima na dovču a oni si potřebujou odpočinout, takže na chvíli zastavíme. Většinou nezaberu ani na minutu :D :D
    My jsme byli v termálech zase ve Slovinsku, už teda na podzim, ale bylo to pěkný, takže věřím, že se ti tam líbilo. :)
    A jídlo... halušky miluju! :D A taky je doma skoro vůbec neděláme :(
    Jinak, vrátila jsem se na blog a moooc ráda bych zas byla mezi tvými affs (jestli to ještě vedeš):))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no položili jsme si jakoby zadní sedačky a spali v kufru takže jsme ležěli :)

      Vymazat
  4. ~Čaué~
    Jo... vždy když je něco nového... nějaká situace nebo věc, je z toho člověk víc na větvi, než déle, když se uklidní, zvykne si a nebo je to už ohrané.
    Já na Slovensku dlouho nebyla a to tam máme velkou část rodiny z mamčiny strany.
    Termální koupaliště... to zní dobře, ale musí to stát hodně, i ta cesta :D
    Halušky mám ráda :)
    V autě bych spát nechtěla :D
    Člověk zjistí, že se prohloupil až tehdy, když pozná něco výhodnějšího, takže za to ani tak přece nemůžeš :D
    No hlavně, že sis to užila, a že výletuješ. Ne každý má tu možnost :)
    Já nikde nebyla :)
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no stát hodně...:) na dospěláka je to 9,50 euro, ale pak jsou různé rodinné balíčky atd :) A je to na celý den a bazénů je tam fakt hodně :)

      Vymazat
  5. Týjo. V autě bych fakt spát nechtěla. Snad sis to užila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No měli jsme sice sklopený sedačky, takže jsem leželi jakoby v kufru, ale nic mco pohodlí no :)

      Vymazat
  6. V autě zásadně nespím :D
    Do Velkého Mederu také jezdíme, ale až vždy po sezóně. Je to tam takové příjemné a hodně hodných a milých lidí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já spala oprvé a příště bych zvolila stan (nebo větší auto :D). No my naopak v sézoně, kvůli počasí, vevnitř nás to moc nebaví :)

      Vymazat
  7. Na termálním koupališti jsem byla minulé léto, bylo tenkrát zima a ošklivě, ale v teplé vodě bylo tak příjemně, že mi bylo, že skoro prší a je zima :-D
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj oni tam jezdí lidi i v zimě když je sníh :D Ale já jsem spíš pro léto, protože teplý bazén je jen jeden a ve vnitř je pak také jen jeden, kdežto venku jich je spousta a víc atrakcí, takže si to víc užiju venku :) Plus ještě miluju opalování :D

      Vymazat