19. 7. 2016

Zmrzlinový TAG / ICE-CREM TAG

Krásný den !
Dnes jsem byla na brigádě, a jak asi víte prodávám kopečkovou zmrzku a zničeho nic mě napadlo, že bych mohla vymyslet zmrzlinový TAG, nebo chcete-li řetězák, na téma zmrzlina :)
Budu moc ráda když se zapojíte, tímto nominuju všechny kdo to čte a všechna má affs:


1.Vanilková nebo čokoládová?
Za mě určitě čokoládová 
2. Ovocné nebo smetanové zmrzliny?
Spíš smetanové, ale třeba melounová je super :)

3.Kopečková/točená/nanuk
No nejraději mám kopečkové, ale točené jsou taky fajn a hlavně je jí víc, takže mnohdy si dám raději točenou protože se vyplatí víc :). Nanuky jím jen vyjímečně :)
A naprosto miluju MCflurryho

4.Je pro tebe zmrlina sézoní (letní) sladkost nebo ji jíž běžně v průběhu roku?
Spíše letní, ale MC Flurryho jím i v zimě, v podstatě kdykoli jdu do MCDonalda

5.Jakou příchuť zmrzliny máš nejradši?
Mám hrozně moc ráda peprmintovou s kousky čokolády, kterou prodávají v jednom stánku , jenže se tam téměř nedostanu a dávají tam malilinkaté kopečky.


6.Míša nebo Mrož?
No když už zvolím nanuka, tak většinou ani jednoho z těchto dvou, ale když už tak Mrože, protože Míša je na mě moc tvarohový a moc mi nechutná :)

7.Jakou nejzvláštnější příchuť zmrzliny jsi měla?
Kdysi dávno makovou. Na brigádě prodávám žvejkačkovou (ta je super), v Chorvatsku měly zmrzliny typu Nutella, Snickers Lion atd ale nebyly moc dobré všechny chutnaly podobně :D)

8.Kornout nebo mistička?
Kornout 

9.Zkoušela jsi někdy točit nebo nabírat zmrzlinu?
Točit ne a nabírám na brigádě už druhé léto - kopečkuji :)

10.Kde jsi měla nejlepší zmrzlinu?
Vůbec nevím měla jsem spoustu skvělých zmrzlin :)

11. Jaký zmrzlinový pohár by jsi si vybrala, kdyby jsi si ho mohla udělat podle sebe ?
Ve spodu banány, na to nějaké dobrá zmrzlina - třeba s kousky oříšků, nahoře trochu šlehačky, čokolády a polité horkým ovocem a ještě nějakou dobrou oplatkou (možná by to nebylo dobré kdo ví :D)

12.Jak často si dáváš zmrzlinu ?
Přes léto častěji - hlavně pracuji u zmrzliny tak ujídám :D

13.Děláš si domácí zmrzlinu?
Nedělám, ale chtěla bych :)

14.Jakou máš nejraději kombinaci MCFlurryho(zmrzlina z MCDonal)
Vynikající byla snickers politá čokoládou, nedávno jsme měla banánkovou politou borůvkovou 
polevou - taky mňamka, z klasických příchutí Kit kat s čokopolevou :)


15 komentářů:

  1. Já zmrzlinu sice moc nemusím, ale když už tak Eskymo je top <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se divím, většina lidí zmrzlinu miluje :D Eskymo mám taky ráda :)

      Vymazat
  2. Já zmrzlinu miluju, mohla bych jíst pořád!

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkný a velice chutný tag.. ani nevíš, jak moc jsi mě tím navnadila :D :(

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju čtení TAGů. Tak.. právě jsi mi udělala chuť na zmrzku. Nejlépe pistáciovou ♥

    Mimochodem, beru tě do affíků :)

    OdpovědětVymazat
  5. ZMRZKA!!!!!!!!!
    Miluju ji :D
    Super Tag!

    OdpovědětVymazat
  6. Tento tag vidím teda poprvé :D
    Povedený! :)
    http://aboutnikk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala v úvodu článku vymyslela jsem ho :D Takže jsi ho nikde vidět nemohla :)

      Vymazat
  7. Ahoj! Pěkný tag, učitě ho udělám.

    OdpovědětVymazat
  8. Super , tesim se na tve odpovedi:) a dekuji ze ho tim podporis a rozsiris <3

    OdpovědětVymazat
  9. dakujem za nominaciu, urcite tag vyplnim, aj ked mam pocit, ze som ho uz niekedy v minulosti vyplnovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě nevyplnovala vymyslela jsem ho těsně před vydáním článku :D Možná nějaký podobný :)

      Vymazat
  10. Já zmrzlinu jím celý rok, ale je pravda, že přes léto jí sním spousty :D
    Když bych si měla vybrat mezi Míšou a Mrožem, tak asi spíš Míša a možná že točená před kopečkovou, ale jak kdy :)
    Tag určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat