22. 7. 2016

Zlaté (metalické) tetovačky - HIT LÉTA/ rajtricek.cz

Krásný den přeji :)

Asi většina z Vás zná zlaté tetovačky. Velký BŮM měly už minulý rok, kdy začaly být opravdu populární, ale i letos se tento trend drží a vzniká opravdu mnoho webových eshopů, kde lze tetovačky koupit (upřímně řečeno mám pocit, že většina je přeprodej z asijských eshopů typu ebay, kde stojí tetovačky kolem 30kč a na eshopech se prodávají třeba za 100kč).
Tetovačky (v černé barvě) frčely už za mého dětství, teď ale přišel METALICKÝ trend.


Také spouta blogerek/youtuberek spolupracuje s různými firmami a vytváří vlastní "kolekci" tetovaček.


I já vlastním zlaté tetovačky, pořizovala jsem si je minulé léto na dovolenou a protože jsem nechtěla spoléhat na ebay, kde je různá doručovací doba a obávala jsem se že by nestihly přijít včas, porozhlédla jsem se po internetu. Důležité je říct, že v té době ještě mnoho současný eshopů nefungovalo a tak jsem si zvolila tetovačky z eshopu rajtricek.cz
Název eshopu nemá sice s tetovačkami nic společného, ale rubriku TETOVÁNÍ tam najdete.
S porovnáním s jinými eshopy za VYNIKAJÍCÍ cenu, která se pohybuje pouze okolo 50 KČ.
Já si vybrala tyto:

Psala jsem jim, že jsem blogerka a zda můžu jejich tetování nějak podpořit a ukázat veřejnosti, odepsali mi a nejen že byly pro, ale poslali mi ještě jedny metalické navíc a ještě jedny barevné, konkrétně tyto:

Samozřejmě mě tím udělali obrovskou radost a já tetování ukázala ve videu (na předchozím blogu sprouseandme.blog.cz), v dobu kdy video vyšlo jsem je ještě nezkoušela, ale teď už ano.
Po roce je tedy mohu zrecenzovat - ale dělám to dobrovolně, nikdo po mě recenzi nechtěl, já si ale myslím, že stojí za to, a že na tomto eshopu je koupíte za parádní cenu :). Pokud si říkáte, že si nechcete kupovat tetování za 50kč, když musíte platit drahé poštovné tak vás mohu uklidnit, tetovačky lze poslat jako dopis a poštovné vyjde jen na 25 Kč. Pořád v součtu levněji než na jiných nejmenovaných eshopech :)

Tetovačky vydží několik dní (víc jak týden, dle místa kam je dáte). Já je měla minulý rok u moře a tento v termálním koupališti a bazénech :)


Jsem z nich nadšená například na noze nad kotníkem mám tetování už skoro dva týdny, na ruce se mi sice už smylo, ale pobyt v bazénech zvládlo na jedničku, smylo se až doma při běžném koupání   :)




SAMOZŘEJMĚ NEMÁM VYFOCENÉ VŠECHNY CO JSEM MĚLA, TAKŽE TOTO JE JEN UKÁZKA TŘÍ CO MÁM NA FOTKÁCH :)


Jediné před čím bych vás měla varovat, je to že se tetovačka může opálit, což může být i výhoda :D Místo kde tetování máte se prostě neopálí a zůstane světlejší :D

No schválně mi napište jestli se vám tento trend líbí nebo ne a jestli jste nějaké tetovačky vyzkoušeli :)

8 komentářů:

  1. Na tohle mě moc neužije, ale musím uznat, že to vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to krásně :-) Také je mám a záleží na tom odkud jsou. Některé jsou opravdu nekvalitní.

    OdpovědětVymazat
  3. ~Čaué~
    Tyto tetovačky znám, ale nikdy jsem neměla :)
    Ty zlaté vypadají fakt krásně. Je i moc fajn, že vydrží víc jak týden :) Co já vím, třeba taky jednou budu mít :)
    Tak zatím :)

    OdpovědětVymazat
  4. mne sa tento trend velmi paci, mam metalicke tetovacky doma a nejake som tento rok aj vyuzila a mozno aj este vyuzijem. akurat si uz nepamatam, kde som ich kupila, ale mne vydrzia tak maximalne 2 dni neposkodene. potom si ich uz radsej dam dole, lebo su tak zosuchane, ze to nevyzera vobec pekne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně po 2 dnech :O Tak to máš asi nějaké nekvalitní :(

      Vymazat
  5. Měla jsem jedny minulé léto, toto léto je už asi nechci, mám dojem, že ještě pár doma mám z minulého léta, tak uvidím :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou pěkné, tento trend je populární už zhruba druhé léto a já stále váhám, zda si je pořídit :D ne že by se mi nelíbili, ale asi bych to tolik nenosila, jelikož do práce to není úplně vhodné..tak třeba jen na dovču nebo tak :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se to líbí a hlavně moje kamarádka je hrozně chce, takže jí doporučím tuhle stránku :)

    OdpovědětVymazat