5. 7. 2016

Diary 5.7.2016

Ahoj


Opožděně všem přeji krásné prázdniny, já už je mám sice o chvíli déle, ale oficiálně začaly před pěti dny :)
Přemýšlím,  zda se od posledního deníčkového článku něco extra stalo a myslím, že asi ne :)
Brigádničím na zmrzlině , včera jsem byla zaučit i mojí kamarádku Elišku (znám jí od tří let, takže patří mezi moje NEJLEPŠÍ kámošky). Tím, že jsme dvě, jsem dnes začala zmrzlinovat už od 10 hodin,  byla jsem tam do půl druhý a od půl druhý do pěti přišla ona :) Večer jdeme společně s našema klukama opíkat párky  a uděláme si takovej piknoko-opíkací večer s vínem ... a přesně to potřebuju aby mi došlo že jsou prázdniny- večer jako za starých časů :)
Abych to tak shrnula dnes je tedy první den, kdy mám volné odpoledne, takže jsem  se opalovala, byla v bazénu a teď píšu tenhle článek... upřímně hrozně ráda píšu články na blog venku, nevím proč :).


Málem bych zapomněla, že v pátek se stal tak trochu fail, který ale dopadl dobře, domluvila jsem se s kamarádama a mým klukem (Tondou), že  půjdeme u nás ve vesnici do restaurace, je to taková lepší restaurace oproti těm hospodám co tu máme a dobře tam vaří, je to i nejdál, ze všech hospod co tu máme, tak jsme se vydali a když jsme došli na místo (bylo 7 hodin večer) vysely okolo belgické vlajky, všude belgičani a na tabuli nápis od 19:00 uzavřená společnost, tak jsme si zanadávali (měli jsme hlad a těšili se na dobrý jídlo) naštěstí Honzův táta nás hodil do vedlejšího města, takže jsme se ocitli ve Žďáře :).Tam jsme si vybrali jinou restauraci a najedli se, měla jsem výborný Cesar salát, fakt peckovej, škoda že nemám fotku, ale aspoň vám nedělám chutě :D, pak jsme se přesunuli jinam a  to do Swingu, kde dělají vynikající ochucený vinný střiky (dala jsme si melounovej a mátovej ), měli se k nám připojit i Eliška s jejím klukem, ale nějak to nestihli a my odjeli taxíkem zpět domů... takže fail číslo dvě, ale i tak to byl fajn večer :).
Co se víkendů týče, jezdí k nám brácha s Luckou a jejich synem Jířou, každý večer grilujeme a popíjíme a je to fajnový :). Mám ráda léto kvůi večerům u ohně, grilovaným hermelínům a prostě spoustou jídla, problém je pak vysvléct se do plavek :D :D.

A aby toho nebylo málo čeká nás tak trochu "hurá akce" mamku napadlo, že bysme na víkend jeli do Slovenska (Velký Meder)nebo Maďarska(Gyor) na koupáky a termály atd. Takže to včera navrhla a zatím to vypadá že pojedeme (Mamka, taťka, já, Tonda, brácha, Lucka, Jířa), Plán je takový že tu jednu noc přespíme v autech nebo ve stanu a jídlo si budem kupovat přímo v areálu, docela se těším - docela dost. Mám ráda předem neplánovaný akce, protože je to narychlo a člověk se nestihne ani pořádně těšit a přemýšlet o tom :D

No a další novinkou je, že jsem ostříhaná a obarvená a to byla prosím pěkne HURÁ AKCE doslova a do písmene. Lucka totiž stříhala no spíš holila do hola :D bráchu strojkem a pak že ostříhá i Tondu a Jířu, jen tak jsem se zeptala jestli umí stříhat i dlouhý vlasy a ona, že jo a že dokonce viděla video jak stříhat vlasy holícím strojkem pomocí hřebenu aby byly vlasy hezky rovný, tak říkám super a bylo rozhodnuto, sedla jsem a během pár minut byla o pěkný kus vlasů kratší :D. Druhý den ráno mě mamka ještě obarvila, protože jsem byla strakatá - nahoře jsem měla už svoje odrostlé vlasy, uprostřed takový dočerna a konce světlý ještě po zbytku ombre co jsme měla předtím. takže teď jsme tmavě hnědá "krátkovláska" (berte to s rezervou pro mě to krátké je, ale vím, že se to pořád bere jako dlouhý vlasy)

(Pokud chcete vědět jaké jsme měla vlasy předtím, koukněte na můj instagram voblizdrzka, tam nějaké fotky mám a je to fakt rozdíl )

Jinak nevím jestli to víte, ale brigádu na zmrce mám v Restauraci u prezidenta a pokud víte tak bydlím v Novém Veselí a pokud víte tak zde má "chatu" prezident (má pronajatý asi dvě místnosti).
No a pokud víte (:D) tak je od včerejška u nás což znamená více zákazníků na zmrlinu, hodně turistů, ale taky televizní reportéry a novináře. Pokud jste četli článek v mladé frontě dnes nebo na idnes.cz tak ta brigádnice za pultem co jim tam něco říkala jsem byla já a tu kroniku co tam fotili je od nás z restaurace :). Dnes dělal majitel rozhovor s televizí barrandov, tak pokud už nepůjdem opíkat tak se na to musím kouknout:D Sice jsme to celé viděla live, ale uvidíme jak to sestříhají:D
A pokud se ptáte jestli už prezident vyjel na člun, tak vyjel, ale neviděla jsem ho, včera jsme šli s Eliškou po hrázi rybníka, bylo tam několik lidí, typuju to na ochranku, když jsme šli okolo prohlédávali nějakého pána (možná od televize - musí  ho zkontrolovat aby u sebe neměl zbraň nebo tak) no a na kraji rybníka se tyčil známý člun :D Jenže zatím bez prezidenta :D
(tento odstavec asi pochopí jen češi)

No a to je asi všem co bych dneska chtěla sdělit :D 

Napište mi do komentářů jak si užíváte první dny prázdnin, zda máte radši plánované akce, nebo akce narychlo.
A taky mi napište jaké máte plány na prázdniny a jestli někam pojedete :)
Protože to vše mě zajímá :) Tak papapa

5 komentářů:

  1. Taky přeji pěkné prázdniny!
    Páni, brigáda ve zmrzlinárně - můžeš ujídat? Jestli jo, tak přijedu a sním vám tam všechnu zmrzku! Máte kokosovou, to je moje nejoblíbenější :)
    Já se chci taky nechat ostříhat. Už hodně dlouho. Mívám totiž taková období, kdy chci vážně zkrátit vlasy, ale když na to dojde, tak většinou vycouvám. Takže dřív jsem mívala vlasy do půly zad, teď jen k lopatkám a nově to chci po bradu :) Tak snad zase nezpanikařím!
    Hezký článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ujídat můžu furt:D ale kokosovou jsme zatim letos nemeli ale minule leto ano tak treba v pristi varce bude :D

      Vymazat
  2. To se máš, že znáš svoji nejlepší kamarádku od tří let a zmrzlinuješ s ní. :) No, máš nabitý program. :)
    Já během 5 dnů jsem jenom ležela a odpočívala a hrála. Nic. Maximálně jsem uvařila oběd a tím to skončilo, ale koncem července jedu s rodinou do Orlických hor, takže se těším. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj zlatíčko!
    Krásne prázdniny ti prajem, som späť na blogu a píšem ti, že k priateľom ťa rada vezmem. :-) Bude mi potešením. :-)
    PS. Nádherný blogíík. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Také přeji krásné prázdniny, užij si dovolené, večery s přáteli a tak! :) je super, že máš brigádu s kamarádkou ;) ..na Slovensko bych také někdy ráda vyrazila, tak třeba příští léto :)

    OdpovědětVymazat